Staronové rande s Markem, Green Tea Face mask | Czech Blondýn

Staronové rande s Markem, Green Tea Face mask

S Markem jsem tě seznámil v dubnu v tomhle článku. Z jednoho nevinnýho randíčka se mezi námi od té doby vyklubal hluboký vztah, který spolu prožíváme 2krát až 3krát do týdne. S přehledem vyřadil ze hry ostatní hráče, až na olej od Onest, zpestření našeho vztahu považuji za důležité. Myslím, a vidím, že od té doby, co jsme spolu, moje pokožka jen září a přináší jí přesně to, co dlouho potřebovala. Nelze tedy popírat, že je mým největším kosmetickým favoritem poslední doby a jeho sláva se neustále rozrůstá. Důkazem je novinka, v jejímž složení sice chybí káva, nahrazuje ji tam ale zelený čaj. Což rozhodně Markovu kvalitu nijak neohrožuje. O blahodárných účincích zeleného čaje si můžeš přečíst třeba na jeho blogu zde

Kulatou lahvičku s práškem (s netypickou vůní), jsem si byl minulej tejden vyzvednout na poště a ještě tentýž večer ji musel otestovat. Jednu čajovou lžičku prášku jsem smíchal s trochou teplé vody, z čehož vznikla pasta, kterou jsem si nanesl na pleť a nechal přibližně pět minut působit, pak důkladně umyl. Snad nebudu sám, když napíšu, že ve mně snad všechny Markovy peelingy při našich pravidelných setkáních probouzí neobyčejné chutě a já mám nutkání, je všechny sníst, což u masky pro její již zmíněnou netypickou vůni nehrozí.

Při prvním i při druhém nanesení masky mi začali z neznámého důvodu slzet a štípat oči, což bylo skutečně velmi nepříjemné a po uveřejnění fotky na instagram mi několik z vás psalo se stejným problémem. Nechtěl jsem ale dělat předčasné závěry a rozhodl se masce dát ještě jednu šanci. Takže jsem při posledním nanesení tentokrát smíchal míň prášku s větším množstvím vody. Zelenej čaj je sám o sobě dost silnej a problém tak mohl být jen v nesprávném dávkování. Hotovou pastu jsem si nanesl na tváře, nos a bradu, okolí očí jsem úplně vynechal a výsledek byl o poznání lepší. I přesto já osobně zůstanu věrnej spíše Markovým peelingům, ale kdo si od nich chce na chvíli odpočinout, nebo vyzkoušet něco novýho, Green Tea face mask sežene zde.




Ingredience:
Avena Sativa (Oat) kernel meal - jemně mleté ovesné vločky, které poškozenou nebo exponovanou pokožku, chrání před škodlivými podněty a poskytují ji úlevu.

Camellia sinensis - je čajovník čínský, původem z jižní a jihovýchodní Číny a přilehlých území Vietnamu, Laosu, Barmy a Indie. Pěstuje se jako keř nebo strom v tropických nebo subtropických oblastech.

Oryza sativa - je rýže setá, původem z jihovýchodní Asie, kde roste v mokřinách.

Azadirachta indica (Neem) leaf powder - neboli Zederach indický je přírodní bylinný přípravek, který napomáhá zvyšovat obranyschopnost organismu. Pasta z listů aplikovaná na kůži léčí akné.


Tak si to pojďme shrnout:

✓balení, blahodárné účinky zeleného čaje, cena

✘narozdíl od peelingů se hůř nanáší, netypická vůně




Text a foto Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram