Kdyby mohly tenisky mluvit | Czech Blondýn

Kdyby mohly tenisky mluvit

Kdyby mohly tenisky mluvit, co by na nás asi práskli? Ty moje by se jednoznačně a s radostí druhým pochlubili s mou závislostí na kávě, to je jasný. Nebo, že je na začátku opečovávám jako diamant, ale čím víc času plyne, tím míň mi na nich záleží a občas musí projít vskutku velkou zátěžovou zkouškou. Nebo, že to občas nevychytám s počasím, jsou nasáklý vodou jako houba na mytí nádobí a dva dny trpí odříznuté od zbytku kolektivu samotkou na radiátoru. Ani těmhle kráskám nemůžu zaručit, že to se mnou budou mít lehký. Uhádneš, co je na nich zajímavýho? Malá nápověda zde.

Přesně tak, poprvý ve svým životě, mám na sobě boty, který jsou z dámský sekce, ale jsou unisex, takže v dnešní době, žádný velký drama. Je to opět značka Toms, jako tomu bylo i u batohu a pochází rovněž z Urbanlux. Dámský proto, jelikož mám velikost 40 a pánský se vyráběj od čísla 41. Prostě pro nás, kterým příroda nenadělila ani výšku, ani tloušťku, denodenní problém :) Jsou z kolekce Del Rey, já jsem s nimi nadmíru spokojený, protože jsou extrémně pohodlný a lehký, což při mým každodenním pohybu ve stověžatý, moje nohy ocení.













Text Czech Blondýn
Foto Robert P.

3 komentáře:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=hX0g66MWbrk&t=2s

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný tenisky. I když jsou v dámské sekci, Tobě padnou pěkně a neřekla bych, že nejsou pánské..

    OdpovědětVymazat

Instagram