Cesta na sever Čech | Czech Blondýn

Cesta na sever Čech

Srdcem stále city boy, ale někdy víc než potřebuju schůzkování, kavárny a markety vyměnit za úplně obyčejný věci, za klid, čistou mysl a procházky přírodou, s kávou v termosce a jediným plánem, zaplnit paměťovku ve foťáku. Myslím, že tahle situace je naprosto přirozená. Dobít si vnitřní baterky, na chvíli si odpočinout, vypnout a mít kolem sebe jen šumění lesů. A nepřestává mě fascinovat, že stačí urazit jen pár set kilometrů, kde za každou zatáčkou čeká nádhernej výhled a kdy srdce nadšením skáče až do krku. 




Za poslední roky jsem sám na sobě poznal, že víc než opalování na pláži a týdenní válení v písku, je mou srdeční záležitostí objevování novejch míst, kterejm ale, abys je viděl, musíš něco obětovat a adrenalin, co mi přitom proudí do žil. Můj s Robertem společný vandrovací trip na sever Čech nebyla naše první společná cesta mimo stověžatou, tu jsme si odbyli už v Kutný Hoře, ale zatímco tehdy jsme spali v hotelu, v krásným pokoji s pohodlnou postelí, sprchou a teplou vodou, tentokrát byl komfort o něco nižší, ale rozhodně víc emotivnější. 







Nejvíc si na spaní ve stanu užívám rána, kdy se probudím obklopen nádhernou přírodou, kdy stačí udělat jen pár kroků a jsem u bublajícího potůčku s křišťálově čistou vodou, vzduch voní ranním čaj, z dálky je slyšet sykot ohřívačů a cinkot plecháčků. To je prostě láska a ať to klidně zažiju po stopadesátý, stejně se na to budu těšit! 

Luxusem už není to, co je drahý, ale to, co je vzácný. Čistá příroda. 

Řekl mi kdysi někdo a já myslel, že jsem to pochopil. Ale ten správnej význam, jsem poznal až tady. Každý místo, který navštívím, se mi vryje pod kůži víc, než bych chtěl. Takže každá další cesta znamená zvláštní příval emocí, spojených vždy jen s tím daným místem a po návratu domů většinou bolavě chybí. Na druhou stranu, už dlouho jsem se tolik netěšil na sprchu, na peeling a čistý oblečení :) to si pak člověk uvědomí, co bere jako samozřejmost a začne takový věci vnímat úplně jinak.









Cejtím každičkej sval v těle a nemůžu se skoro hejbat, ale stálo to za to! 💛

Text a foto Czech Blondýn, Robert P.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram