#summervibes Moje léto 17 | Czech Blondýn

#summervibes Moje léto 17

Léto je, když sedím na sluncem zalité zahrádce svý oblíbený kavárny a popíjím vychlazenou limonádu s ovocem. Vůně čerstvě posečený trávy a opálený kůže. Když mi zmrzlina v ruce roztaje dřív, než ji stačím slízat. Košíky plný třešní a zlátnoucí obilí. Horka, taková ta, co mě nutí neustále myslet, jak skáču šipku do průzračný vodní hladiny. Kdy hledám kousek stínu pod větvemi stromů. Ale taky dlouhý teplý noci a grilování s přáteli. Minulej rok jsem dobrovolně prokrastinoval, letos se mi ale zrodil v mysli jasnej plán. Plán, kdy si léto nenechám utíct mezi prsty​ a než začnou jezdit kombajny, dny se zkracovat a noci ochlazovat, vychutnám si naplno i ten poslední sluneční paprsek.


Jako důkaz, že to myslím vážně, vzal jsem do ruky tužku a celej seznam si napsal do svýho novýho poznámkovýho bloku. Moc často věci neplánuju, protože se mi osvědčil spíš pravej opak a to, že nejlepší zážitky jsou neplánovaný, ale co nemám černý na bílým, je za chvíli zapomenuto. Budu rád, když tě svým seznamem něčím inspiruju a užijeme si to léto společně, jako by mělo bejt naše poslední!

Chci:

Zkusit vyrobit vlastní domácí bezovou šťávu.

Podívat se do botanický zahrady na Albertově.

Strávit alespoň jeden večer v letním kině.

Vidět konečně naživo letní shakespearovské slavnosti. Na vlastní kůži zažít divadlo hraný pod hvězdnou oblohou, vidět ty úchvatný kostýmy a kulisy a cítit energii, kterou do představení herci vkládají.

Objevit nová kavárenská zákoutí.

Víc číst. Na mým seznamu jsou aktuálně knihy Bez jablka, Kosmonaut z Čech, Lesní lišky nebo Únava materiálu.

Půjčit si kolo a prozkoumat na něm okolí Prahy.

Přespat pod širákem. No dobře, tak alespoň přespat ve stanu, kde lišky dávaj dobrou noc.

Objevit krásy českých měst a lesů.

Strávit jeden víkend na chatě.

Naučit se paddleboardovat.

Začít vařit podle kuchařky od Bju a vyzkoušet co možná nejvíc jejích salátů (obzvlášť pak salát s avokádem, chřestem a ztraceným vejcem).

🔺






Mám na to dva měsíce, tak to bych mohl stihnout, ne? Kontrolovat mě, jestli svůj seznam plním, můžeš na mým Instagramu ;)

Text a foto Czech Blondýn



Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram