Interiéry, u kterých se ti rozbuší srdce | Czech Blondýn

Interiéry, u kterých se ti rozbuší srdce

Dlouhý roky mi v bytových doplňcích dominovala černo-bílo-šedá kombinace barev, můj vkus se ale za poslední dobu výrazně změnil a do popředí mýho zájmu (a taky nákupních košíků), se dostaly i jiný barevný kreace a moje složka s inspirací jimi doslova přetejká. A protože podobnej článek na blogu dlouho nebyl, vyštrachal jsem to nejlepší, který když vidím, přeju se tam okamžitě teleportovat :)

Planchonella House












Kitchen Table



  


 



Co mě zatím neopustilo je posedlost dřevem, jen se k ní přidala nová, kterou mám pojmenovanou jako zelená džungle. Rostliny totiž:

– obohacují vzduch o molekuly kyslíku
– jsou přírodním zvlhčovačem vzduchu
– vylučují silice, které krásně provoní jakýkoliv prostor (a jsou o dost zdravější než umělé vůně do bytu)
– ze vzduchu odebírají námi vydechovaný oxid uhličitý
– absorbují škodlivé látky a toxiny
– zelená barva uklidňuje
– z bylinek se dá vařit = vaříme z toho, co vyspěstujeme = udržitelná domácnost
– masožravka vás dokonce umí zbavit otravné mouchy 


Vintaglover

Je blog, jehož mottem je " staré je krásné " a neměl bys ho minout, pokud jsi fanouškem čistýho skandinávskýho designu a osobitých starobylých kousků.









Jen růžová to může být... ⇓


 
 



Text Czech Blondýn, mintyfinty.cz
Foto archiv yellowtrace.com, mydomaine.com, vintagelover.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram