Herbadent | Czech Blondýn

Herbadent

Není úsměv tou nejkrásnější věcí na světě, kterou můžeme někoho obdarovat? Je. A ačkoli je zadarmo, mnoho z nás do něj investuje tisíce. Péče o ústní dutinu patří v posledních letech, možná díky tlaku společnosti nebo dobou, kdy se všichni honí za dokonalostí, k jednomu z nejcitlivějších témat. Neznám nikoho, kdo nechce mít zářivě bílé zuby, zdravý dásně a svěží dech. Ale v některých případech není hned nutné utrácet desetitisíce, proto jsem tu dnes s článkem, ve kterým ti ukážu stejně účinnou, ale levnější cestu za dokonalým úsměvem.


Snažím se o to, aby se mi chemie co nejmíň dostávala do života, donedávna mi ale vůbec nedocházelo, kolik škodlivých látek je obsaženo v zubní pastě nebo ústní vodě, který jsem dennodenně používal. A mám pocit, že to při současným boomu opomíjí mnohem víc lidí. Pasty a vody jsem si nejčastěji kupoval v lékárnách, než jsem objevil českou značku bylinných produktů, Herbadent. Ta se na našem světě vyskytuje od roku 1897, ale mě se dařilo ji dodnes úspěšně přehlížet, než mi o ní zmínila kamarádka a zvědavost, která nikdy nebyla mou silnou stránkou, mi nedala a musel jsem se s firmou seznámit blíž. Pyšní se nejen bylinným složením, který je znát u každýho přípravku, ale i tradiční výrobou a farmaceutickou kvalitou.

První myšlenka ke změně v péči o ústní dutinu mi přitom proběhla hlavou ještě před seznámením s Herbadent. Prvotním impulzem byla nová skutečnost, že můj partner je nekuřák a já mu nechci smrdět, cigarety jsou moje jediná závislost, který se chci zbavit, ale moc mi to (zatím) nejde, navíc v kombinaci s denním přísunem kávy, to je skoro vražda. Hledal jsem něco kvalitního, přírodního a cenově dostupnýho, takovej malej zázrak.






Teď mám doma zubní pastu se ženšenem, má velmi příjemnou vůni, není klasicky bílá, ale spíš v barvě včelího medu, neobsahuje žádný fluór, mentol ani přírodní pěnidlo, ústní vodu bez chemických barviv a s jemnou bylinkovou chutí a bylinný gel na ošetření dásní, který si večer po vyčištění nanáším na dásně a nechám působit přes celou noc.

Text Czech Blondýn
Foto Robert P.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram