Brunch club | Czech Blondýn

Brunch club

Miluju rána. S první voňavou kávou pozdravit slunce a v ranním oparu se pustit do vyřizování emailů a zpráv, protože ráno je moudřejší večera. Podle toho, jaký mám ráno, se většinou odvíjí i zbytek dne. Co na ránech miluju ze všeho nejvíc, jsou snídaně a brunche. Doma často nesnídám, má to jednoduchý vysvětlení - buď kouknu do ledničky a zjistím, že jsem si den předtím zapomněl nakoupit, mám chuť zrovna na ten pokrm, na kterej mi ale chybí suroviny nebo mám chuť začít nový den ve svý oblíbený kavárně nebo bistru, pěkně se vší noblesou a kolotočem, co k tomu patří. Takže, až mě ráno uvidíš v tramvaji, pravděpodobně zrovna jedu někam na snídani. 😊 Tím místem může bejt

Herbivore
Příjemný vegansko-vegetariánský bistro a obchůdek, jak už napovídá sám název herbivor, což v překladu znamená býložravec, se nachází u Náplavky, tramvajová stanice Výtoň. Všude na instagramu se to hemží jejich fotkami, takže bylo jen otázkou času, kdy se tady ukážu. Zajímalo mě jestli je ta acai skutečně tolik fotogenická a dobrá, jak se všude píše. A víš co? Ona za tu cestu fakt stála. Nejenže dobře vypadá, ale i chutná a zasytí na celý dopoledne. Mohl bych ji snídat každej den :) a cappuccino z filtru s mandlovým mlékem taky. Kromě slavný acai, ale za ochutnání stojí i chia puding s kokosovým jogurtem. Jedním z rozhodujících faktů, zda-li mě v tom podniku uvidí znovu, obzvlášt jedná-li se o snídaně, je pro mně, včetně kulinářskýho požitku, i přístup obsluhy. A tý se v Herbivore nedá nic vytknout. Za mě ideální start pracovního dne nebo víkendu!







Cacao
Stejně skvělým a mým oblíbeným místem se už dlouho těší Cacao na Náměstí Republiky. Vyzkoušený mám tousty, nejvíc mi chutná ten s tuňákem, pak samozřejmě acai bowl. Nabízí tu spoustu čerstvých smoothie a šťáv, já naposledy zkusil Diuretic s ananasem, okurkou, citronem a petrželí. Mlsný jazýčky nadchne nabídka domácích dortů. Cacao je taky podnik, kam si rád chodím sednout přes pracovní tejden na obědy (doporučuju si pohlídat pokrmy jako je losos nebo rizoto), ale i večeře.






Eska Karlín
Pamatuju si dobu, kdy Eska, která spadá pod síť Ambiente, znamenala pozérství a pod nejedním článkem jsem četl komentáře typu, jak může někdo vyhodit tolik peněz za obyčejnou snídani. Když to srovnám s ostatními podniky, tak možná Eska je trochu dražší, ale nepřijde mi to tolik, abych si tam nemohl 2-3x za měsíc jít sednout a vychutnat si báječnou snídani. A že to jídlo tam za ty prachy stojí, o tom žádná. Vzdušný prostor s otevřenou kuchyní, kdy můžu sledovat přípravu, ale i servírování pokrmů a kombinace dřeva a bílý barvy mě na tomhle podniku baví. Poslední tejden v květnu jsem​ sem vytáhl i Roberta. Oba jsme si objednali míchaná vajíčka s pažitkou s na dřevě grilovaným chlebem. Chutnalo nám a domů jsme odcházeli spokojení. Na víno půjdu asi jinam, dvě stovky za 1,5 deci je i na mou peněženku trochu moc, ale na snídani/brunch nebo kávu se do Esky vždy rád vrátím a nemám proto důvod jí hejtovat!






Text a foto Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram