Tep života | Czech Blondýn

Tep života

Teprve se rozednívá, je pondělí ráno a já klopýtám unavenýma nohama po kopcích ve Vršovicích a těším se, až si objednám svou první ranní kávu. Můj život se za poslední rok výrazně zcvrkl a kavárenským poflakováním trávím veškerou část svýho volnýho času a polovinu pracovního. Co jsem na začátku bral jako zábavu, se mi postupem změnilo na životní styl. Jsem za to nesmírně rád. V kavárnách nacházím útočiště, když se necítím úplně dobře, ale i v opačným případě, když se cejtím skvěle. Když si chci odpočinout, s někým si popovídat, nebo si jen vychutnat šálek dobrý kávy s přáteli, partnerem, ale i sám. Sedím u dlouhýho stolu, je to přesně můj stůl, můj vysněný kus nábytku, kterej si dlouhý roky přeju mít doma a pohostit u něj všechny svý (ne) přátele. K dokonalý symbióze mi tady chybí už jen On! Jsem rád, že se svět kávy rozrůstá i u nás a na pražský scéně není nouze o kvalitní podniky. 

Jsem ve Vršovicích, kde teprve před nedávnem vyrostl TEP, industriální prostor, kterej mi připomíná malý berlínský doupě a neslouží výhradně jen jako místo pro setkávání coffeeholiců, ale skloubí v sobě mnohem víc. Včetně kávy, smoothie a domácích sendvičů, tady najdeš i tělocvičnu, jógový studio nebo galerii. Není úplně lehký dnes přijít s něčím novým a zaujmout, TEPu se to, a věřím že ty pocity nebudu mít jen já, podařilo! 





Text a foto Czech Blondýn

1 komentář:

  1. Děkuji za tvůj komentář na mém blogu, který mě přivedl na tvůj krásný blog! :) Ráda jsem si početla více článků! K tomutu přímo... zbožňuji všechny tyto "nevšední" kavárny, které se v Česku pomalu ale velmi dobře zabydlují! Když jsem studovala bakaláře v Plzni, měla jsem své takové tři oblíbené podniky a chodila jsem do nich zásadně sama, hledat svůj vlastní čas, který jsem tam vždy objevila :) Bohužel teď přesně tohle v Itálii postrádám, tento styl kaváren tady prostě nefrčí, a i když 30s káva na baru k italské kultuře prostě patří, takové to delší osezení u kávy mi prostě strašně chybí!

    OdpovědětVymazat

Instagram