Jedny hodinky, prosím!

Nejsem-li na něco pyšný, pak je to moje nedochvilnost. Všude chodím pozdě a paradoxem je, že zrovna tuhle vlastnost na druhých nesnáším a okamžitě panikařím co se mohlo stát a analyzuju celou situaci. Druhým extrémem, to bylo zase v době, kdy jsem se kousl do jazyka a rozhodl se, že se svou nedochvilností jednou provždy zatočím, můj pokus skončil dřív než začal, protože jsem zase všude chodil příliš brzy a volnýho času, kterej bych mohl tímhle způsobem proflákat, tolik není. Takže jediným správným řešením se ukázalo být, pořídit si na zápěstí jeden z nejoblíbenějších a nejčastějších pánských doplňků, hodinky. Přemýšlel jsi někdy nad tím, proč jsou zrovna hodinky tolik oblíbeným a nejčastěji nošeným pánským doplňkem? Nejenže umí být tou pomyslnou třešničkou na dortu co se stylingu týče a přiznejme si, jen mezi námi, že mužské zápěstí ozdobený masivními a pěknými hodinkami je děsně sexy, druhým důvodem může být, že my muži těch doplňků, narozdíl od žen, tolik na výběr nemáme, především ale, se nikdy nelze spoléhat na moderní technologie a hodinky jsou jedinou zárukou toho, že správný gentleman nikdy nepřijde pozdě. Ať už jde na rande nebo pracovní schůzku. Čas je v dnešní době drahocenná věc, kterou si každý uvědomujeme a nechceme promarnit ani minutu navíc. Hodinky jsou z eshopu helveti.cz a vybral jsem si je pro svou jednoduchost. Mají titanové pouzdro kulatého tvaru a jsou na koženým řemínku, kterej na mým malým zápěstí, víc než mužného, tak dětského vzhledu, líp sedí. Helveti prodává, mimo jiné, také hodinky švýcarské značky Victorinox, o který jsem psal minulej měsíc. 








Text a foto Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat