Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Švýcarská značka Victorinox

Když jsem vyhrál poukaz na nákup v obchodě Victorinox a viděl jejich nabídku, zaradoval jsem se, protože jejich sortiment je přesně pro kluka, jako jsem já :) ne, teď vážně. Když jsem tenhle model kapesního nožíku držel v ruce poprvý, nebylo nad čím rozmýšlet a věděl jsem, že víc ho ocení a bude z něj mít větší radost, některý z mých kamarádů, kteří kempování, spaní pod širákem a třeba airsoft (taky jsem donedávna nevěděl, co tohle slovo znamená) berou jako součást svýho života a tenhle nožík jim bude skvělým společníkem v těch bojových podmínkách, který několikrát do roka vyhledávaj. 

Navíc švýcarská značka Victorinox, jak jsem se později dozvěděl z diskuzí na internetu, je velmi uznávanou firmou, která se pyšní kvalitními výrobky. Nože vyrábí už d roku 1884 a od roku 2005 je jediným dodavatelem víceúčelových nožů pro švýcarskou armádu. Název Victorinox vznikl ze jmen Victoria, což byla manželka zakladatele Karla Elsenera a Inox, mezinárodním označením pro antikorozní ocel. Právě ze spojení těchto dvou slov, vznikla značka a firma Victorinox. Jsou to sice taky gayové, ale rozhodně ani jeden z nich nespadá do kategorie klasických homosexuálů, kteří by jen nakupovali, fotili se na instagram a kavárensky se poflakovali (podobnost se mnou jen čistě náhodná), proto jsem se rozhodl i pro tento článek, jelikož mi to přijde jako dobrá inspirace, protože Victorinox kromě kapesních nožů vyrábí a prodává také klasické kuchyňské nože, hodinky nebo cestovní zavazadla, která musí potěšit každého muže a vyžehlit nejeden průser.

Z eshopu jsem vybral nůž v maskáčovým kabátu, protože mi přišel nejhezčí. Na první pohled to tak ani nevypadá, ale včetně klasických nožů v různých velikostech, ukrývá i nůžky, otvírák na konzervy a víno nebo párátko.

Text a foto Czech Blondýn




0 komentářů:

Okomentovat