Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Páteční ráno, Kurátor a dřevo všude, kam se podíváš

Ještě než se dostanu k pointě dnešního článku, musím s tebou sdílet svý včerejší ráno. Bylo to první ráno v novým, kdy jsem si konečně udělal poctivou snídani, nemusel nikam spěchat a při prvním doušku voňavý kávy a pohledu z okna na zahradu, kterou mezitím zalilo sluneční světlo, jsem trochu zavzpomínal na svoje rána ve stověžatý. Jasně, že jsem si musel na tenhle "novej" život ze začátku trochu zvykat, ale sám musím s odstupem času uznat, že tyhle momenty, kdy si užívám tichý dům a jsem sám, pouze se svými myšlenkami, jsou stejně perfektní, jako pozorovat probouzející se město, kdy se otevřeným oknem line domů cinkot tramvají a jiný ruch z ulice. Po tomhle deep rozjímání, jsem se s už s chutí pustil do toustů s vajíčkem, špenátem a rajčaty.






Odpoledne stejnýho dne, jsem se rozhodl navštívit instalaci In the mood for wood v roztomilým butiku Kurátor. Chce to trochu um, protože uličky stověžatý jsou v tomhle místě víc než zrádný, ale stačilo jít za vůní dřeva, protože ono dřevo, se stalo ústředním prvkem 21 instalace, kterou Kurátor hostí. Jedna malinká místnost, to je srdce tohoto designovýho pop-up store, kterej se na pražský scéně drží už čtvrtým rokem a má za sebou i ocenění Czech Grand Design obchodu za rok 2014. Za vznikem místa stojí výtvarnice Martina Malá a grafický designér Jan Košátko.

V pravidelných časových intervalech tady najdeš prodejní instalace (nejen) českejch designérů, návrhářů a šperkařů, kteří tkví na poctivé ruční výrobě. Současná instalace se věnuje dřevu, který já miluju, to už jsem na blogu zmiňoval nesčetněkrát. Super na tomhle místě je, že tě nikdo nenutí, aby sis hned něco koupil a byl o pár tisícovek chudší. Chceš-li se jen dívat, tak se dívej, nikdo se tady na tebe nebude kvůli tomu koukat skrz prsty, což je filozofie, kterou se v podobných buticích málokdy řídí. K příjemný až domácí atmosféře rozhodně přispěla i společnost blogerky Markéty, moc milé a sympatické slečny, co mi odvyprávěla snad všechny příběhy, který se za každým zdejším kouskem skrývají a zvedají tak jejich hodnoty. Moc rád jsem ji poznal a tímto ji zdravím :)





Moji favorité - šperky z kolekce Jizerské šperky od dvou mladých designérů z Liberce, Jana Salanského a Jakuba Neufusse, ze studia Skubb. Jejich kombinace přírodního dřeva a křišťálu je dechberoucí. Nadýchané šaty, jejichž nádherná barva je inspirována sakurou.














In the mood for wood probíhá do 14. dubna, tak si ji nenech ujít, byla by to velká škoda!

Text a foto Czech Blondýn

0 komentářů:

Okomentovat