O nových radostech: Headshot coffee, Henri espresso bar | Czech Blondýn

O nových radostech: Headshot coffee, Henri espresso bar

Měl jsem v poslední době jakousi potřebu se lidem ve svým okolí neustále omlouvat za to, jaký život žiju. Výčitky svědomí, že bych měl dělat něco jiného. Pak se ale cosi zlomilo. Úsměv na tváři nebyl hraný, ale stal se reálným, zářící oči a bijící srdce, pulzující do žil novou krev. Chuť znovu žít, cestovat a objevovat nová místa. První šálek voňavý kávy, kterej chutnal sladčeji než dřív a zlatavý opar slunečního svitu. 

Myslím, že se tomu říká láska. 

A ta umí divy. V pětadvaceti letech mi převrátí život víc, než kdejaký kolotoč na Matějský. A já jsem v tom zase až po uši. Chci se s ním procházet rozkvetlou loukou a pohrávat si se stébly trávy. Chodit na dlouhý večerní procházky, potkávat se s přáteli a užívat si každou minutu našeho společného času. Šedý mrak, co zahalil všechny krásy života a s ním radosti spojené, chaos a zmatek, byl najednou pryč a vidina lepších zítřků je reálnější, než kdy dřív.

Probudil jsem se s zvláštním pocitem. Rozhodně za to mohl i víkend strávený potulováním se po Kutný Hoře. Každá taková cesta, mi pokaždý nabije tělo a mysl hromadou nový energie. Musel jsem se znovu postavit na startovní čáru, ale najednou mi ten pocit nepřišel tak ponižující, ale viděl jsem v něm šanci, začít od začátku a hlavně jinak. Rozhodl jsem se, že začnu tím nejmilejším, co mi zůstalo. Kávou. A vydal jsem se, zcela neplánovaně jen s minimem informací, za objevem nových kavárenských míst, kde bych mohl složit svý myšlenky u příjemný vůně svýho nejoblíbenějšího kofeinovýho nápoje.

Mý kroky nakonec vedly do Headshot Coffee, kousek od Karlova náměstí a Henri espresso baru, hned naproti Masarykově nádraží a pár kroků od vyhlášený Emy. Oba podniky jsou malý, ale roztomilý, nabízí kvalitní kávu a za barem usměvavou a vstřícnou obsluhu. Rozhodně to nebyla má poslední návštěva a modlím se, aby aspoň chvíli ještě zůstaly malým tajemstvím, než to tam bude narvaný k prasknutí.




Pomerančový fresh



Henri 💜

Chtěl jsem ještě zkouknout Boho cafe & store, který je na pražský scéně taky nováčkem, ale oficiálně otevřený je tenhle podnik až od prvního máje. 

Náplavka

Věděl jsi, že farmářský trhy na Náplavce už nebudou jen v sobotu, ale nově taky ve středu? Doufám, že se tak aspoň zredukují ty davy, který tam každej začátek víkendu jsou a bude víc prostoru pro poflakování a farmářský debužírování. A už tenhle víkend, od neděle do pondělí prvního máje, se na Náplavce koná další ročník Veggie festivalu. Dva dny nabitý přednáškami, workshopy a skvělým jídlem! S kým se tam potkáme? :) 

Text a foto Czech Blondýn

1 komentář:

Instagram