Toe Story, příběh barevných ponožek

Když jsem si v únoru vyzvedl balíček od Toe Story měl jsem obrovskou radost, protože pro barevný ponožky mám velký nadšení a moje už tak početná sbírka se ještě rozrostla o dva nový páry, který mi budou dělat společnost po celý jaro. Snad. Asi všichni známe záhadu lichých ponožek, nad kterou selský rozum selhává. Je mi jasný, že všichni z nich asi nebudete tak na větvi, jako jsem já, ale kdo bere módu jako hru, má ve vínku trochu odvahy /reakce některých lidí jsou, snad něco mezi zmatením a zvědavostí/ a rád podpoří šikovný český ručičky, pak je možná uzná jako extra roztomilý a jeho srdce k nim vzplane stejným chtíčem, jako tomu bylo u mě. I takový zdánlivě zanedbatelný detail jako ponožky má totiž potenciál tvojí celkovou vizáž buď nakopnout nebo úplně zničit a šetřit na méně viditelných doplňcích není zrovna vítězným tahem. Líbí se mi jak hýří životem a emocemi. Carving Toe mi připomínaj jarní oblohu zbarvenou do modrý a vycházející slunce. Druhý z kolekce White Toe zase pikniky v trávě a brouzdání bez cíle po stověžatý.






Text a foto Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat