Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Stěhování a naše nový bydlení

Tak si to pojďme hezky celý zrekapitulovat...

Píše se 28. únor a my se jedeme podívat na první prohlídku. Důležitý je to slovo první. Sejdem se s milým starším pánem a ten nám ukazuje, kvůli čemu jsme sem jeli. Srdce mi buší jako splašený a nestačím vnímat všechny detaily, když překročíme práh domu. Je to trochu (víc) crazy. Je to naše první prohlídka od chvíle, kdy jsme se dozvěděli, že si musíme do tří měsíců najít nový místo, kterýmu budem říkat doma. Nechce se mi uvěřit, že by to hned napoprvý vyšlo a my si tak mohli odpustit těch několik dlouhejch večerů sjížděním stránek s inzercí. Ale nakonec se stane nemožný a o tejden později už podepisujem nájemní smlouvu a otevíráme láhev se šampaňským, protože na tohle si prostě musíme připít. 

一一一一

Už párkrát jsem se stěhoval, ale nikdy při mě štěstí nestálo tak, jako teď. 
一一一一

Ta náročnější část přichází s balením. Ne nadarmo se říká, že je lepší vyhořet, než se stěhovat. Praxi sice v tomhle oboru už nějakou mám, ale fígle na to, jak se vyhnout ringu s banánovkama, nulová. Sedím uprostřed ložnice obklopen ze všech stran krabicemi a začínám propadat mírný hysterii, jestli se tenhle kolotoč dá ve zdraví přežít. To ještě netuším co mě čeká v den D. Protočím oči, uklidním se, nadechnu a vydechnu. Jestli nemám řešit zbytečný blbosti, chce si to jen obalit nervy. Čímkoliv, co je zrovna po ruce.

一一一一

Zvyšuju volume a kradu jednu lahvinku svýho oblíbenýho Cheneta, přezdívanýmu Chanel. 


一一一一
Celej tenhle proces se dá brát taky jako příležitost se zbavit všech nepotřebných cetek. Když jsem se stěhoval poprvý, můj celej život se vešel do několika krabic, ještě jsem neměl žádnej nábytek a tak mi ani při vyslovení slova stěhování, nenaskočila husí kůže a mým největším problémem bylo, kde složit hlavu. Ale s přibývajícím věkem. Priority, nic nepotřebuju, se najednou změnily, na potřebuju všechno. Jednu výhodu to má. Alespoň nemusíme lítat po krámech s nábytkem a bytovými doplňky a shánět, na čem budem sedět, jíst, spát. Vyřešeno. A jestli se dělá při stěhování čistka v osobních věcech, jako v oblečení atd. není na škodu ji rozšířit i do oblasti opravdu potřebuju dva a více /doplň/...



A co říct k novýmu bydlení?

Po rozhodování, jestli bydlet v Praze a mít to do centra pár stanic tramvají, ale mačkat se v kamrlíku, nebo si udělat základnu o trochu dál, ale toho prostoru mít o dost víc, jsme se nakonec rozhodli pro možnost č. 2 a baráček v Říčanech. Sice jsme tím přišli o výhled na pražský panorama, ale myslím, že  vnitřní bazén se saunou oh jéé ✌, tu ztrátu celkem dobře vyvažuje!! Jakmile se trochu zabydlíme, ukážu ti z našeho novýho bydlení víc!







Foto a text Czech Blondýn

3 komentáře: