První rande s Markem | Czech Blondýn

První rande s Markem

Jestli čekáš nějakou pikantní historku z mýho prvního rande s Markem, tak to nejdřív uvedu na pravou míru. Mark totiž není můj nový přítel ani milenec, s Lukášem nám to stále skvěle klape, to se mi jen dostaly do ruky peeling balíčky Mark Scrub. A co by pro nás, kávový požitkáře, mohlo být víc uspokojující než produkt, kde je káva hlavní složkou? Mark je přírodní kávový peeling, kterej se rychle vyšplhal mezi naše kosmetický favority. Tvoří ho zrna kávy robusta, mořská sůl, hnědej cukr, mandlový a organický kokosový olej, přírodní esenciální olej a vitamín E. Žádná chemie, nic co by tvýmu tělu mohlo uškodit. Jeho konzistence není úplně sypká a proto se na pokožce příjemně roztírá, celej proces nezabere víc než pár minut. Výsledky jsou vidět už po prvním použití, kdy je pokožka dokonale jemná, s nemastným filmem (díky kokosovýmu oleji) a nádherně voní. Jak si s Markem potykat ostatně najdeš na zadní straně každýho balení. No a v neposlední řadě se mi líbí taky jeho vzhled, prostě sympaťák na první pohled! S ním se každá sprcha nebo koupel rychle stala malým dostaveníčkem, i když tam teda po něm zůstává trochu bordel :) Malý důvod, aby Lukáš začal žárlit, tu přece jen asi bude :) Za sebe můžu doporučit kombinaci káva a kokos nebo taky speciální edici určenou přímo pro muže, After Gym, s čokoládovo-peppermintovou vůní.









Text a foto Czech Blondýn

1 komentář:

  1. Já si nemůžu pomoct, mě tyhle peelingy hrozně připomínají Granko :D <3

    OdpovědětVymazat

Instagram