Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Maximální level lenosti

Poslední dny jsou divný. Divnější než obvykle. Mám divnou psací krizi a je až podezřele divnej klid. Mžourám do prázdnýho listu a ty správný slova prostě nepřicházej. Nebo mi už mozek díky tý spoustě volnýho času nadobro otupěl? Zdá se, že moje psací střevo si vzalo dovolenou....

Strašně rád bych ze sebe vychrlil, jak užitečně ten volnej čas trávím a vůbec se nekopu do zadku. Můj denní pohyb se ale omezil z postele do kuchyně a z kuchyně do postele, až z toho začínám mít pocit, že parkety v těch místech začínaj bejt víc ošoupaný než jinde. V posteli sjíždím jeden díl Takový normální rodinky za druhým, občas to střihnu s Výměnou manželek, abych se následně cejtil provinile, že jsem celej den zase nic neudělal. Ve snaze to napravit aspoň poslední hodinu, než má můj Lukyn přijít domů, špinavý nádobí házím do myčky, ustílám postel, abych zamaskoval stopy po mým celodenním nicnedělání, aranžuju pracovní zátiší a rychle se dávám do kupy i já sám, aby to vypadalo, že mám za sebou taky další náročnej den. Po uveřejnění tohohle postu mi to už asi víckrát neprojde a budu muset vymyslet novou strategii :) ale abych zase nevypadal jako totální lůzr, možná se jen tímhle způsobem loučím s místem, kterýmu ještě v březnu uděláme pá pá, protože se stěhujem do novýho hnízda a myslím, že po pocitu viny z nicnedělání se mi bude ještě mezi tou hromadou banánovek stejskat. 

PS: Tentokrát tě vezmu s sebou. Plánuju dva speciální články. Už brzy...



Text a foto Czech Blondýn

2 komentáře: