Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Blažek, Sustainable Fashion Day a #mbpfw

Divím se já, diví se Lukáš, diví se tomu lidi z mýho okolí, ale víkendová mánie kolem pražského fashion weeku mě nechala chladnou, až na Sustainable Fashion Day v holešovickým Vnitroblocku a pondělní přehlídku Lukáše Macháčka, jako jedinou jsem si nenechal ujít. Kde jsou ty časy, kdy jsem se na fashion week připravoval měsíc před jeho zahájením a ladil všechny detaily. Tentokrát jsem dal přednost jarnímu Dyzajn Marketu, ač počasí mu moc nepřálo a kavárenskýmu lelkování v Bella Vida Café, kousek od Kampy. A vlastně jsem se i zpětně utvrdil v ton, že jsem o nic důležitýho ve svým životě nepřišel.

foto Martina Svobodová

Předchozí ročník #mbpfw, kterej se v OD Kotva konal poprvý, se mi líbil mnohem víc, než ten, kterej proběhl nyní. Atmosféra Kotvy je úchvatná, o tom není pochyb, ale prostředí podzemních garáží mě zaujalo víc, než obyčejný 3.patro obchodního domu. Ale to je otázkou vkusu.

O víkendu se v rámci doprovodného programu konal taky Sustainable Fashion Day v oblíbeným holešovickým Vnitroblocku. Byly to diskuse a workshopy, jak si vyrobit vlastní kosmetiku nebo vytvořit efektivní šatník a značky, pro který je etický rozměr módy klíčový.

foto Dummi Lewczyszyn

Nevím jestli nejlepší je to správný slovo, ale kromě Lukáše Macháčka se mi, jako jedna z mála, velmi líbila také kolekce Blažek. Zatímco Lukáše jsem bral jako jakousi jistotu, protože jeho modely dlouhodobě obdivuji a sedí do mýho stylu, se zklamáním bych neodcházel ani z přehlídky Blažek.

Tento týden mě ještě čeká Business Forward Fórum a ve čtvrtek Re-See showroom supported by Nespresso, ze kterýho, jako minulej rok, přinesu i report! :)


Text Czech Blondýn
Foto mbpfw 

0 komentářů:

Okomentovat