Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Pánská kožená peněženka Danny P.



Peněženka tvoří základ doplňků, bez kterých se neobejdu žádný den a tak, jako o tobě mnohé vypoví hodinky nebo taška, i peněženka na svého majitele hodně prozradí. Na eshopu Danny P. jsem si vybral černou variantu, protože nejvíc zapadá do mýho minimalistickýho stylu a její design neobsahuje žádný extravagantní zdobení, takže se skvěle hodí do pracovního i volnočasovýho prostředí. Krása se skrývá v jednoduchosti. 

Je ručně vyrobena z pravé italské kůže a její výroba, jako všech produktů Danny P., probíhá přímo v České republice.



Znáš ten pocit, když se na něco fakt těšíš a i krátký čekání ti přijde nekonečně dlouhý? Přesně moje pocity. V den D, když mi kurýr krabici doručil, mě překvapili tři věci. Tou první byla pečeť, která mě zaujala na první pohled a jejíž odtržení bylo poslední, co jsem musel udělat, abych se dostal k obsahu balíčku. Druhou věcí byla vůně kůže, která mi projela nosem a přetrvává dodnes. Třetí a nejlepší, můj vlastní monogram! 


Od prvního uchopení na mě peněženka udělala velkej dojem a věděl jsem, že je načase rozloučit se se stávající a nahradit ji novou. A udělala dojem i na mé přátele, protože veškerá skromnost šla tentokrát stranou a já se s ní při první příležitosti pochlubil všem známým. Pár věcí z pravé kůže už doma mám a proto vím, že si svou podobu můžou při správným udržování zachovat i několik let a doufám, že stejným příkladem bude i tahle peněženka, ale to ukáže až čas. Zatím jsou mý zkušenosti s ní jen ty nejlepší a ani po každodenním používání na ní nejsou žádné viditelné náznaky poškození. I lajk jako jsem já pozná, že se jedná o kvalitní výrobek. Ostatně i filozofií značky Danny P. je, vyrábět věci, který vydrží celej život, jak sám v rozhovoru pro Lidové noviny řekl jeden z jejích zakladatelů Daniel Piterák. 




Peněženku tvoří, na jedné straně přihrádky na vizitky, kreditní nebo věrnostní karty, na druhý straně kapsa na mince, ozdobena látkou s tartanovým vzorem, samozřejmostí je prostor pro bankovky a doklady. Velikost je tak akorát, nemusím ji dlouho hledat, ale nezabere ani moc místa. Jediným mínusem tak zůstává vyšší cena, která se sice v porovnání s cenou tašek Danny P. srovnávat nedá, ale může některé zákazníky od koupi odradit. Na druhou stranu je důležité mít na paměti, že je to investice dlouhodobá a ta se rozhodně vyplatí! 




Co na ni říkáš? 

Text a foto Czech Blondýn

0 komentářů:

Okomentovat