Life is change, change is life

Zoufale nedobíhám tramvaj, abych byl v cíli do deseti minut, ale rozhodnu se jít pěšky a užívám si krásný počasí, možná první záblesky blížícího se jara. Míjím kavárnu, na kterou jsem četl spousty kladných recenzí a už dlouho přemýšlím o její návštěvě. Místo abych si šel pro kávu do Emy, vcházím tak poprvý do Urban Café a místo oblíbenýho flat white si u obsluhy objednám cappuccino. Místo s sebou, si sedám ke stolu a místo abych otevřel Word, což dělám obvykle, tentokrát svoje myšlenky píšu tužkou na papír, skoro jsem zapomněl jak škrábu a v přestávkách pozoruju ruch na ulici. Stačí maličkost, aby byl z úplně obyčejnýho dne, den neobyčejný.

Kdy naposledy jsi udělal něco jinak? Řídil se čistě svým pocitem a nehleděl při tom na ostatní?

Ani v ostatních dnech nebyla nuda

Byl jsem si vyzvednout balíček s ponožkami od Toe Story, brzy o nich napíšu víc.

Když už jsem byl v Karlíně, zastavil jsem se ještě v roztomilým obchůdku a fresh baru Woodoo People, na kterej mi dala tip kamarádka a kde maj skvělou zeleninu a ovoce.

Konečně zase začala sezóna farmářských trhů na Náplavce. Čerstvý pečivo, tulipány a káva, můj sobotní rituál, na který se těším celý týden!

Květáková, pórková nebo kulajda. Miluju polévky z Delmartu!

V My Raw Café jsme si pochutnali na smoothie, který tady servírujou v mladým kokosu. Cena je trochu vyšší, ale rozhodně to stojí za to!









Kuřecí prso smažené na másle, žampiony a dýňový kuskus


Text a foto Czech Blondýn

2 komentáře: