American Barbershop - I muži mají svý dny

Hrozně rád zkouším nový věci a objevuju zajímavý místa. Proto jsem neodmítl nabídku vyzkoušet služby American barbershopu. Už doma, když jsem brouzdal po internetu, si mě okamžitě získal svým interiérem zasazeným do padesátých let amerických a osobně se můj pocit ještě zdvojnásobil. Vzal jsem s sebou i Lukáše a po hektickým tejdnu, kterej nám dal pořádně do těla, přišlo Alenčino rozmazlování jako dar z nebes :) protože to byla naše první návštěva (rozhodně ne poslední), byl jsem na začátek trochu nervózní a nevěděl co můžu očekávat. Přece jenom svým vlasům chci dopřát jen to nejlepší. Alena se naštěstí ukázala jako profesionálka, která ví, co dělá a proč to tak dělá. Navíc jsme si hned od začátku padli do oka, takže celý setkání proběhlo v přátelským a uvolněným stylu, což je pro nás taky hodně důležitý, jestli si chcem odpočinout a nabrat novou energii. Na pražský scéně je American Barbershop asi rok, proto ještě spadá mezi čerstvý novinky a známější je víc pro cizince, než pro českou klientelu. Dalším rozhodujícím faktorem, jestli se do onoho místa podíváme znovu, je pro nás v poslední době i jeho kapacita. Jak to jen vysvětlit. Máme rádi, když jsme v salonu sami a když všechna péče směřuje k nám. Nebo alespoň ten pocit, že tomu tak je. :)















Text a foto Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat