Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Zmatení záletníci, brunch a soutěž s Onest

Klidný, dlouhý a lenivý ráno. Moc jich není. Možná bych je dokázal spočítat i na prstech jedné ruky. Ale když už se to klidný, dlouhý a lenivý ráno zčistajasna objeví, užívám si ho plnými doušky.





Zima je pro tyhle momenty jako stvořená. Z vyhřátý postele, s voňavým čajem křečovitě svírajícím v dlaních, s ponožkami na nohou, prázdnou kolonkou v diáři a pocitem, že vůbec, ale vůbec nic nemusím, usednout k nádherně prostřenýmu stolu plným zdravých dobrot a mými oblíbenými tulipány! To prostě chceš!


Jak sis teď mohl všimnout, začínám četbě propadat víc a víc a už dávno neplatí, že moje knihovnička zeje prázdnotou. Upřímně nevím, kdy nastal ten zlom, ale čtu teď pořád a není to proto, že bych musel, ale protože mě to baví. Ve vinohradským knihkupectví Paseka jsem si koupil povídky o zmatených záletnících španělskýho novináře a prozaika Juana José Milláse, kterej asi ve třiceti krátkých příbězích vtipně glosuje na téma partnerský a manželský nevěry. Většina povídek má humorný a překvapivý konec. Pro lazy weekend ideální čtení!





Kromě čtení jsem taky našel v pc tyhle fotografie starý asi tři tejdny, když zrovna napadl sníh. Tak je publikuju aspoň touhle formou.


A to nejlepší na závěr? U dveří nám zazvonil kurýr a dovezl Squalane Face Oil od OnestDíky kluci! Článek o Onest si můžeš přečíst tady a dozvíš se v něm, mimo jiné i to, proč je to moje nejoblíbenější kosmetická značka! Protože já už svůj mám, rozhodl jsem se, že tenhle nabídnu vám! Do soutěže se můžeš zapojit velmi snadno, stačí napsat do komentáře svůj email, na kterém tě v případě výhry můžeme kontaktovat. Soutěž trvá do 30. ledna, kdy vylosujeme jednoho výherce. Zapojit se můžeš i na našem facebooku, kde oznámíme i výherce soutěže.  Přejeme oba hodně štěstí! 

Text Czech Blondýn
Foto Lukáš J. 

3 komentáře: