Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

S Lucií Urban ve Vnitroblocku

Lidský štěstí je jako fotografování. Musíš zaostřit na to, co je důležitý, zachytit to úžasný a když se to nepovede, zkusit to znovu! 



Ve svým zorným poli mám Lucii Urban poměrně dlouho. Studentka ze Zlína, která přemýšlí, že si příjmení Urban nechá zapsat do občanky oficiálně, se focení věnuje odmalička, vyniká mezi ostatními fotografy zejména svým přístupem a celou filozofií focení. Namísto naškrobených póz má ráda autenticitu a proto většina focení začíná přátelským povídáním a vzájemným seznámením. Jakmile opadne počáteční nervozita a stres, to je pro Lucii chvíle, kdy může začít pracovat. A to je taky důvod, proč jsem jí požádal o schůzku a jsem rád, že jsem se ní mohl potkat. I když jsme oba ten den měli program narvanej k prasknutí, v holešovickým Vnitroblocku jsme si přes dvě hodiny povídali (nejen) o focení a blogování.


Když jsem se blížil k Vnitroblocku, byl jsem trochu nervózní. Nebylo to z Lucie, protože jsem tak nějak poznal, že si asi budem rozumět, ale časovej harmonogram se mi sypal jako domeček z karet a přijít na první schůzku pozdě, je trapas a dobrou vizitkou to taky neoplývá. Naštěstí zasáhla vyšší síla čti Lucka poslala zprávu s omluvou, že se o půl hodiny opozdí, takže jsem si mohl v klidu vydechnout, objednat si kávu a rozmrznout. Pak se mi za zády objevila drobná slečna s velkým batohem a širokým úsměvem. Energie z ní přímo sršela.


Sáčky na sendviče

Lucie, která se v současný době věnuje zejména svatebním projektům, do Prahy jezdí několikrát do měsíce, protože českej rybníček je malej a kampaní neustále přibývá. Tou poslední jsou šperky Kat.jewelry český designérky Kateřiny Sochorový. Měl jsem možnost nahlédnout a výsledný snímky vypadají fantasticky! Ty byli mimochodem předtím schovaný v pytlíku, kterej už díky svý roztomilosti ve mně vyvolal touhu podívat se, co se skrejvá uvnitř. Kdo by řekl, že jeho původní využití mělo bejt na sendvič :)


Foto credit Lucie Urban
Text Czech Blondýn

1 komentář:

  1. Lucii sleduji na facebooku a také její tvorbu obdivuji. Všechny její fotky mají prostě kouzelnou atmosféru. Věřím, že setkání s ní, muselo být skvělé. :)

    OdpovědětVymazat