Monaco Parfums pour Homme Men

Monaco pour Homme sice na trhu není žádnou horkou novinkou, ale já se s tímhle parfémem seznámil až o Vánocích, protože jsem ho dostal jako jeden z dárků. Chvíli mi trvalo, než jsem se k článku dokopal, ale konečně se mi to podařilo a můžu ti ho představit na blogu! 


Ústředním mottem celý týhle vůně jsou kořenitě dřevitý tóny. Úvod tvoří pinie s akordem lehký mořský břízy. Následuje propojení bergamotu a citrónu, který se mění v jemný dotek okvětních lístků magnólie s tónem čili papriček a celou voňavou symfonii ukončuje ambrox a vetiver. 


Stejně zajímavá je i vizuální podoba parfému, která odkazuje ke slavnýmu knížectví. Zatímco tvář flakónu kopíruje ušlechtilé linie silného atletického mužského těla, zlatavý odstín má připomínat nejoblíbenější párty pití, šampaňské. Uzávěr evokuje svět kasina a hromadu blyštivých žetonů. Za parfémem stojí Antoine Maisondieu a ty ho za cenu kolem dvou tisíc seženeš ve vybraných parfumériích. 

Text a foto Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat