Kavárna Místo

Její návštěvu jsme měli naplánovanou už dlouho, ale jak to u nás bejvá zvykem, co je naplánovaný, to se bortí jako domeček z karet. Ale jednoho obyčejnýho dne, když jsem byl v Dejvicích pracovně, vznikla mi mezi schůzkami volná půlhodinka. Kam jít? Pátral jsem v hlavě, kam se schovat před vlezlým mrazem, kterej mě nemilosrdně probodával skrz naskrz i přes několik vrstev oblečení. A vzpomněl jsem si na Místo. Bylo krátce po poledni, takže kavárna samozřejmě prázdnotou netrpěla, co ale z m(M)ísta nezmizelo, byla dobrá nálada, milý přístup a ochota obsluhy. Důvodů, proč tu bylo tak narváno, mám hned několik.


1. Když patříš do rodiny Doubleshotu a máš za sourozence Můj šálek kávy a Alza Café, úspěch je téměř jistý!
2. Jednoduchý interiér, ale se spoustou propracovaných detailů, jako třeba plátno umělkyně Kateřiny Kynclové nebo roztomilý obraz tří mužů - podobizen farmářů, od kterých pražírna doubleshot odebírá kávu. A dřevo! Kombinace s dřevem je pokaždý zajímavá a nedá se okoukat.


3. Nejfotogeničtější WC má jiná kavárna, ale kdo se může pochlubit tyrkysovými toaletami? A taky je to #cool.
4. Samozřejmě káva, o tom to celý je. 
5. Jídlo. 
6. A již zmiňovaná příjemná obsluha.




Kavárnu Místo najdeš na adrese Bubenečská 12.

Text a foto Czech Blondýn

Žádné komentáře:

Okomentovat