Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Just .... happy!

Možná jsou pro současný počasí tou nejnevhodnější obuví, ale mít je pouze doma, schovaný v botníku, vyhlížejíc jejich pravou chvíli, je taky úžasnej pocit! Ani si nevzpomínám, kdy naposledy jsem si nějaký nový boty koupil, byly teď měsíce, kdy jsem si vystačil s těma co mám a prachsprostá touha po nových, světě div se, nepřicházela.




To až když stojíš mezi regály a nezáleží jakým směrem se díváš, všude kolem sebe vidíš boty, ti najednou dojde, v jakým špatným stavu všechny dosavadní který máš jsou a teoreticky možná, ale prakticky se jara nedožijou, podlehneš touze a kreditní karta zapláče! Ale myslím, že je důležitý, si každej den udělat větší nebo menší radost. Tak pokud taky nutně potřebuješ nový boty, mrkni na Freshlabels, pořád tam mají stylový kousky za super ceny.

Ale zpříjemnit si den se dá i bez finančních injekcí. Třeba ve čtvrtek jsem si hodil home office a na celý odpoledne si zalezl do postele a sledoval Pustinu, který jsem hned po prvním díle propadl. Určitě doporučuju stahovat. Nebo když se mi po třech měsících kamarád vrátil z Austrálie a já poslouchal jeho zážitky nad vínem ve Vnitroblocku.

A mou dobrou náladu mi nepokazil ani pátek třináctého, kterej většina lidí vidí jako smolný den plný neštěstí, ale já se ho snažil vnímat už od rána jako šťastný den. A až na malou nehodu, kdy jsem nastoupil do špatný tramvaje a jel směrem, kam jsem vůbec nechtěl, tomu tak i bylo. To ale spíš než pátku třináctého přičítám svý vlastní blbosti.




Text a foto Czech Blondýn

0 komentářů:

Okomentovat