Vánoční playlist

Dnes zapálíme čtvrtou svíčku na adventním věnci, zdá se mi to nebo poslední čtyři týdny vážně tak rychle utekly?



K příjemný vánoční atmosféře nepochybně patří i vánoční skladby. Zatímco u filmů mám raději starou klasiku, u hudby se můj vkus liší a rád si poslechnu i coververze, mou nejoblíbenější tenhle rok je Ariana Grande, Last Christmas. I tuhle najdeš, na mým vánočním playlistu, kterej teď u nás doma hraje každej den. Spotify mám teprve chvíli, ale i za tak krátkou dobu se stihl zařadit mezi moje velký oblíbence a mám ho nainstalovaný jak v telefonu, tak i ve svým PC, takže mám svou oblíbenou hudbu stále po ruce.

Včera jsem zabalil poslední dárky a zhluboka si oddychl. Každej rok přemýšlím čím potěšit svý blízký a rok od roku je to složitější hádanka. Mám pocit, že pokud můj dárek nebude mít hodnotu jednoho luxusního auta nebo to nebude šperk od Pandory, tak dotyčného zklamu. Kouzlo Vánoc ale neurčuje hodnota nebo počet darů a opravdu se dá komerčním šperkem vyjádřit láska a úcta kterou k druhému cítím? Může potěšit, ale jen stěží nahradí úsměv, objetí nebo rodinnou pohodu. Nejlepší věci bývaj zadarmo...

Text a foto Czech Blondýn 

Žádné komentáře:

Okomentovat