Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Tipy na dárky

Vánoce jsou za 24 dní (ta představa je děsivá) a jestli jsi stejně jako já tý povahy, že nákup dárků necháváš na poslední chvíli, tak tu mám pár tipů, který jsem vybíral podle vlastního vkusu, čím můžeš potěšit rodinu a blízký. 


obraz Nefňukej a Makej, ČíčavKleci 249 Kč.
mycí krém Kalamazoo pro vousáče čistí pleť i vousy zároveň Lush 545 Kč.
batoh s ilustrací od Lenky Sukeníkové, CzechDesign 399 Kč 
černých triček není nikdy dost, Terranova 199 Kč.
vonná svíčka Black Madonna, NordicDay 1090 Kč.
sada dřevěných misek z ořechového dřeva, Lípa 599 Kč.
kožené boty Royal Republic, Basmatee 4390 Kč.
městské kolo Classic Sport od Tokyobike, Urbane 21 500 Kč.
rum Angostura 1919 chutná po karamelu, ořeších, vanilce, pepři, kakau a kokosu, 1020 Kč.

Každý Vánoce si říkám, že ty příští už budou klidnější a já si je užiju. Ale každej rok je to stejný. Naštěstí v jednom jsem se už poučil a to, nebát se nakupovat dárky online, z pohodlí domova, bez zbytečného stresu a nekonečných front u pokladen.

Text Czech Blondýn 
Foto vybraných značek