Random post

Sedím v kavárně, dopisuju poslední řádky a jsem rád, že se týkají random postu, protože po pracovním dni jsem unavenej a už myslím jen na horkou vanu, kterou si dám hned jak budu doma. V neděli se chystáme do Drážďan a já bych rád od příštího týdne konečně odstartoval vánoční speciály. Tak doufám, že všechno vyjde tak, jak mám v plánu. 




Rozhodně nejlepší dorty má Café-Café 





Tenhle batoh od Blindberry je teď mým největším oblíbencem



První dárek od Intimissimi, jejich spodní prádlo miluje!



Obleč svůj foun do novýho kabátu. Na caseapp.com najdeš spousty originálních krytů pro svýho miláčka!


Nový Dos Mundos má kromě výbornýho cappuccina z Ekvádoru i skvělý výběr pražený kávy a kávových příslušenství 


Lepší načasování být ani nemohlo. Ellecup mi udělal radost na můj svátek #leosmares 


Hodně si vybírám proč a jaký kampaně podpořím, tahle od Lush ale za to stojí! Koupí této voňavé bath bomby, která mi připomíná vajíčko z Harryho Pottera, bojuješ proti státem nařízeným odstávkám internetu. Představ si, že se ráno probudíš a nemůžeš si zkontrolovat emaily, pustit svou oblíbenou písničku nebo přečíst zprávy, ať chcem nebo ne, internet je v dnešní době naší neodmyslitelnou součástí! #KeepItOn 

Text a foto Czech Blondýn