Překvapení od Nicole, vánoční mood a plány na rok 2017 | Czech Blondýn

Překvapení od Nicole, vánoční mood a plány na rok 2017

V krbu plápolá oheň a jeho teplo se nese celým bytem, ve vzduchu je cítit vůně skořice, z repráčků hrajou koledy a promrzlý ruce si ohřívám o vanilkový čaj. Víc než samotný Štědrý den mám raději všechen ten čas, který mu předchází a proto je mi trochu smutno, že zítřkem to celý končí. Baví mě vymýšlení dárků, zdobení stromečku, vyloupávání okének v adventním kalendáři, procházky světélkující stověžatou nebo kavárenský poflakování, který má v prosinci úplně jinou mood než obvykle.

Na druhou stranu se těším na atmosféru večeře, která se jindy v roce neopakuje, na výrazy svých blízkých při rozbalování dárků, hromadu tradic, hromadu cukroví, pohádky, pohádky, pohádky, sváteční rána, kdy si ukrojím vánočku, udělám si k ní kakao a myšlenkami se vrátím zpět do dětských let nebo až se zachumlám zpátky do postele, rozsvítím si svůj světelný řetěz nad postelí a pes se mi přitulí k nohám. Na Vánocích je tolik krásnýho! 





Jako první dárek jsem si rozbalil /jo nevydržel jsem to/ knížku Tady a Teď od sociální psycholožky Amy Cuddyové, kterou jsem vyhrál u Nicole z blogu StylishWhiteRabbit. Pokud mě omrzí koukání na pohádky, beru ji s sebou do postele. Soustředí se, jak dosáhnout přirozené sebedůvěry, což je téma, který mě zajímá!



Začali jsme už plánovat články a jiný věci na příští rok. Je toho hodně a proto jsem využil i plánovač holek z ACupofStyle. Předsevzetí si nedávám, ale v roce 2017 chcem rozhodně víc cestovat, míň se stresovat a víc se smát jestli to ještě vůbec jde :).

Někde uvnitř sebe konečně cítím, co opravdu chci a toho se budu v příštím roce držet! 

Jsem rád i za ty lehký pády, který mi šestnáctka uštědřila, protože z takových ran se učí nejlíp a pocit, když zase stoupáš vzhůru a začíná se ti dařit, je něco nádhernýho. 


Krásné Vánoce vám všem! 

Text a foto Czech Blondýn 


1 komentář:

  1. Pěkné překvapení, Tobě také šťastné a veselé Vánoce. :)

    lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Instagram