Předsilvestrovský brunch | Czech Blondýn

Předsilvestrovský brunch

Zatímco pro nás je to jen číslo a nový diář (ale máme Doller, takže diář škrtám), pro jiný je Novej rok příležitost začít znovu a šance pro lepší zítřky. Já mám teda v tomhle smyslu zafixovaný spíš září, to má pro mě mnohem větší symboliku. Silvestr slavíme spíše z povinnosti.

Večer s nálepkou " nejlepší párty roku ", která se asi nikdy nepovedla. 

Moje představa ideálního Silvestra, potažmo posledního dne v roce, ještě nedávno byla být s přáteli na horách, popíjet svařák, lyžovat, vyprávět si veselý historky a hrát dospělácký stolní hry. Čím větší kolektiv lidí, tím větší zábava. Realita je ale taková, že na horách nejsme a místo zasněžených kopců si užíváme domácí pohody. Do ulic stověžaté nás odrazuje příliv rozjuchaných turistů, hlava na hlavě a šílenství, který s úderem půlnoci zesiluje. Asi stárnem :)

Ale on takový klidný vstup do Nového roku má taky něco do sebe a nemusí být ani o chlup chudší než ten na horách. Letos jsme si místo všech bujarých oslav vybrali domácí úkryt a ani jeden toho nelitujem. Bude to jen naše soukromá párty a my jejími hlavními hvězdami.







Dnešní ráno jsme si zpříjemnili touhle úžasnou snídaní. Miluju snídaně a nepochybně je to moje nejoblíbenější část dne. Nikam se nám nechtělo, tak jsme si jednu báječnou připravili po dlouhý době doma. Žitný chléb od Antonína, smetanový sýr Philadelphia, míchaná vejce s jarní cibulkou, sýr a samozřejmě káva! Čas jakoby se zastavil. Jedli jsme, dokud jsme nebyli plní a nejspokojenější. 

Text a foto Czech Blondýn


Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram