Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Filmové vánoční tipy

Jestli se během Vánoc skutečně na něco těším, tak jsou to, kromě jídla, vánoční filmy. Zalezu si pod deku s teplým čajem nebo čokoládou, cukrovím a nasávám vánoční pohody! Jóó to je moje, to já můžu. Novodobý pohádky mi bohudík nic neříkaj a mýmu filmovýmu vkusu vévodí starší filmy, taková ta klasika, kterou jsi viděl už asi stokrát, ale letos si to stejně pustíš znovu a hltáš každý záběr, každý slovo. Není jich moc, na jedno až dvě filmový odpoledne to ale bohatě stačí. 


S čerty nejsou žerty 
A kdo by neznal hlášku "A tatínek vám vyhlásí válku" jedné z nejoblíbenějších českých pohádek, kterou mám hrozně rád i já. V roce 1984 ji natočil podle knižní předlohy Boženy Němcové Čertův švagr režisér Hynek Bočan. 


Sám Doma
Role Kevina byla pro herce Macaulay Culkina jeho nejznámější rolí, která mu ale nakonec místo slávy přinesla spíše smůlu. To ale nic nemění na tom, že je to skvělá americká komedie. Světlo světa po obrovském úspěchu spatřily ještě asi dvě nebo tři pokračování, za mě osobně ale zůstává favoritem pouze jednička.


Pelíšky 
Vážně je tu někdo, kdo ještě tuhle českou klasiku z roku 1999 Jana Hřebejka neviděl? 


Ukradené Vánoce Tima Burtona 
Pohádka co není pohádkou. Animák z roku 1993 s kostlivcem Jackem Skellingtonem. Skvělou atmosféru filmu dokresluje i hudba Dannyho Elfmana. 

A jaké jsou tvoje oblíbené vánoční filmy?

Text Czech Blondýn