DIY vánoční dekorace

Dlouho jsem o DIY přemýšlel, sledoval různý videa a články, ale až když jsou Vánoce téměř za dveřmi, jsem se rozhodl, jeden DIY realizovat. Každej rok mě baví prolejzat obchody jako je Tiger a Nanu Nana a kupovat malý i velký serepetičky, který po Vánocích končí v krabici. Letos jsem si řekl, že peníze místo toho využiju na dárky a vánoční dekorace si zkusím vyrobit sám. A jednu takovou výrobu mám úspěšně za sebou. Není to žádná věda, zvládne to i méně zručnej typ, vzorným příkladem můžu bejt klidně já, protože já teda zručností dvakrát neoplývám.


Jako základ budeš potřebovat skleničku, třeba od okurek nebo jiný zeleniny. Já mám rád bílou, takže jsem sáhl po bílý akrylový barvě, za 80 kaček ji koupíš v Nanu Nana, zlatej vánoční řetěz z minulého roku, červenou stužku, šišky nasbírané v lese a nejúžasnější svíčky, protože jsou se třpytkami :), opět koupený v Nanu Nana za padesát korun.



Začal jsem malováním šišek, protože ty schnou nejdýl a pár tahy jsem je proměnil na malý roztomilý stromečky. Pak jsem se vrhnul na sklenky. Bohužel, s mým štětcem se čarovat nedalo, takže jsem udělal tu nejjednodušší variantu, ale pokud si budeš chtít trochu vyhrát, můžeš na sklenky vytvořit cokoli a myslím, že je to i fajn dárek. Po uschnutí jsem vnitřek vycpal zbylými šiškami a vánočním řetězem, okraj skleniček, kde mi vadilo výrobní datum či nevím co to je, jsem zakryl stužkou. Jednoduchá záležitost. Doporučuju barvu trochu zředit s vodou, líp se pak natírá a je taky super, že je smývatelná, když se ti náhodou něco nepovede a budeš chtít začít znovu. A když skončí Vánoce, sklenky můžeš místo jako dekoraci do interiéru, využít na pití :)



Puntíky a stužkou jsem si ozdobil tuhle skleničku od mascarpone, sice to ze začátku vypadá jako nic moc, ale jakmile se setmí a ty do ní vložíš svíčku, je to kouzelnej pohled!