Co jsme našli pod vánočním stromkem... | Czech Blondýn

Co jsme našli pod vánočním stromkem...

Ježíšek se zastavil i u nás doma a překvapil nás několika maličkostmi. Co jsme letos našli pod stromečkem?

Nejvíc jsme si oba rozbalili kosmetiky. Já osobně parfémy nerad dostávám, protože se mi málokdo trefí do vkusu, ovšem Calvin Klein Eternity je láska na první přičichnutí.



Doteď jsem používal Calvin Klein CK2, ale její obsah každým novým dnem mizí víc a víc, takže Eternity mě opravdu potěšila. Mísí se v ní jemné sladší tóny mandarinky, svěží aroma zelených rostlin s dřevitými tóny santalovýho dřeva, růžovýho dřeva a vetiveru.




Lukáš dokonce dostal parfémy dva. David Beckham Intimately, kterej má ze všech ten nejhezčí flakon a Versace Eau Fraiche. Intimately je intenzivní svou jiskřivostí grapefruitu a bergamotu s kontrastem jemný fialky, muškátovým oříškem a badyánem. Versace vévodí tóny bílýho citrónu a růžovýho dřeva s esencí z šalvěje a estragonu. Mini balení sprchovýho gele od Lacoste se bude hodit na cestování. A v neposlední řadě Monaco pour Homme, ale ten na fotce není, protože o něm budu v lednu psát samostatný článek.


Tyhle roztomilý bačkůrky, který jsou teda díky svý kožešince extra pohodlný a ponožky, kterých není nikdy dost. Tyhle se teda než na běžný nošení hodí spíš na víkendový lenošení. Narozdíl od dětských let, kdy jsem měkký dárky nesnášel, teď jsem za ně tuze rád.


A to nejlepší na konec? Kniha Bjukitchen od mý oblíbený food blogerky Báry Karpíškový.


Spodní prádlo Intimissimi je naším nejoblíbenějším spodním prádlem a v jejich butiku jsme velmi často!

Text a foto Czech Blondýn

1 komentář:

  1. Také si pamatuji, kdy jsem se jako malá o měkké dárky nezajímala a když se dostal do rukou, odložila jsem jej na později. Teď je miluji ze všeho nejvíce. :) Pěkné dárky. :)

    Lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat

Instagram