Vnitroblock | Czech Blondýn

Vnitroblock

Každá část Prahy má svý kouzlo, Dejvice, Karlín i Vinohrady, ale pokaždý, když jsem v Holešovicích, dejchne na mě taková zvláštní atmosféra, kterou žádná jiná čtvrť Prahy nemá a těžko se popisuje slovy. Minulej týden jsem poprvý zavítal do Vnitroblocku a tenhle můj pocit se ještě víc zocelil.


Vnitroblock je unikátní prostor, za kterým stojí kluci, co už maj na svědomí Radlickou kulturní sportovnu a Kavárnu co hledá jméno, takže jsem tak trochu tušil, na co se můžu těšit. Vychytaný prostředí, pohodový lidičky a super kafe. Pastva pro unavený oči, který už bolej z všudypřítomnýho minimalismu.



Kromě konzumace kávy ze Signature Store&Cafe, si tady můžeš nakoupit kousky od českých designérů, taky se tady neustále pořádaj různý cool akcičky nebo workshopy, pro přehled stačí sledovat facobookový profil. Kromě originální módy a doplňků zde sídlí i vydavatelství magazínu Soffa. Takže až budeš mít cestu do Holešovic, zapamatuj si Tusarovu 31, právě tady Vnitroblock najdeš v celý svý kráse!




Text a foto Czech Blondýn 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram