Nový projekt, první sníh a zamilovaní víc než na začátku

Probudím se do šedivýho rána. Chvíli jen tak ležím a koukám před sebe, zatímco náš pes, kterej skvěle funguje jako budík, už netrpělivě sedí u dveří ložnice a dožaduje se pozornosti. Pustím ho ven a jdu roztáhnout závěsy. Najednou se přede mnou objeví bílá clona a střechy pražskejch domů pokrytý tenkou vrstvou sněhu. První sníh, první uvědomění si, že zima is coming. Je to nádhera! Největší radost má z první sněhový nadílky pochopitelně Jeff, pobíhá po zahradě a nejraději by z ní všechen sníh snědl. M. je ve sprše a ticho ruší pouze voda dopadající na podlahu, zatímco já nám vařím kávu. Miluju tyhle klidný rána, kdy si můžeme společně sednout, nasnídat se a naplánovat si den. Telefony necháváme zamknutý, televizi vypnutou a PC v klidu odložený na pracovním stole. Tohle je možná jedinej okamžik z celýho dne, kdy mužem bejt spolu, jen my dva a nikdo jinej a já se o tuhle chvíli nechci dělit s dalšími x desítkami lidí z facebooku, instagramu a dalších sociálních sítí. Tu hodinu to beze mně ještě vydrží :)

Slyším přibližující se kroky z koupelny, do nosu mi cvrkne jeho podmanivá vůně. Obejme mě a dá mi pusu na tvář. Je úžasnej!


Auto i s ním mizí o hodinu později v dáli zasněžený cesty a já, ještě než se pustím do svý práce, mám dnes home office, je na čase připravit novej článek, protože se mi ve foťáku zase nashromáždily nějaký fotky. 90% času nám teď zabírá práce na novým projektu, fotky už jsi mohl vidět na mým instagramu, bohužel to obnáší spoustu zařizování okolo, takže až na pár výjimek, nám nezbejvá čas a vlastně ani energie na nic jinýho, než si večer uvařit něco dobrýho k jídlu a jít spát. Ale pokud chcem, aby to bylo do konce roku hotový a bez problémů, musíme to vydržet a něco tomu obětovat. Jsme teprve na začátku, ale myšlenky, který nosím v hlavě už víc než rok, dostávaj první skutečný rysy. Snad to nebude totální propadák. Budem se snažit, aby nebyl.




Hra na schovávanou mu moc nejde :)




Když vaří on!



Text a foto Czech Blondýn 

Žádné komentáře:

Okomentovat