Návrhářka a její múza | Czech Blondýn

Návrhářka a její múza

Když jsem ve středu procházel kolem trafiky, koutkem oka jsem zahlédl titulku Ok! magazínu, kde se na mě usmívali dvě sympatický dámy. Neváhal jsem v tomhle případě moc dlouho a i když jsem si přestal kupovat tyhle tištěný verze časopisů nacpaný od zhora až dolů inzercí, vytáhl jsem peněženku a jeden výtisk si odnesl domů. Přece jen, vidět jednu ze svejch oblíbenkyň na titulce se nevidí každej den. Taky jsem si vzpomněl na poslední přehlídku Liběny, kterou jsem viděl v rámci Designbloku a která se mi hodně líbila.



Inu T. sleduju už poměrně dlouho, ještě předtím, než se svými extravagantními modely stala známou i širší veřejnosti. Její blog považuju za jeden z nejzásadnějších u nás, i po tolika letech stalkingu mě nepřestává nudit, jak se stává zvykem a neopadá nudou a fádností. Toho si všimla i Liběna Rochová, uznávaná česká návrhářka a z Iny se stala její múza. Spolupráce, která a jestli se mýlím, klidně mě oprav, nemá v Česku konkurenci. Skvělej marketingovej tah. I já, pro kterýho byla práce Liběny do té chvíle neznámou veličinou, jsem se díky jejímu spojení s Inou, začal o její kolekce a tvorbu zajímat víc. Líbí se mi, jak je Ina i s přibývající popularitou stále svá a nepotřebuje to jako ostatní blogerky rozjíždět s natáčením vlogů nebo psaním knih, ale drží se pouze řemesla, kterýmu rozumí a tím je móda. A jen doufám, že to tak i zůstane!

Text Czech Blondýn
Foto z blogu Ina.T

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram