Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Monolok Cafe

Úterní dopoledne se mi zachtělo trochy kavárenskýho flákání (zase) a jako parťáka jsem si zvolil kavárnu Monolok, kousek od Míráku, ale v dostatečný vzdálenosti od ruchu tramvají a aut. Cestou jsem se rozklepal jako ratlík, takže jsem si hned při příchodu objednal na zahřátí kávu a jako bonus švestkovou limonádu, kterou mi doporučila kamarádka s tím, že je fakt skvělá a musím jí ochutnat. A měla pravdu. Lepší limču jsem dlouho neměl a její chuť jsem cítil ještě i odpoledne v práci. Jak jsem tam tak seděl a koukal kolem sebe, interiér kavárny mě bohužel ničím zajímavým nenadchl, prostě klasika, co neurazí ale ani nenadchne. Snídani, třeba tu anglickou, si tady můžeš dát po celý den, což rozhodně potěší všechny, kteří milují snídaně, ale odmítají opustit postel dřív než po desátý. 

Vtipný bylo, že jsem si musel sednout blízko ke vchodovým dveřím, což já nerad, protože mi pak studenej vzduch z neustálého proudění nových zákazníků, táhne na záda, ale nebylo jiný místo, tak jsem to musel překousnout. Nepříjemné bylo, že dveře navíc špatně dovíraly, takže je musela obsluha za mé přítomnosti asi desetkrát zavírat. To mi docela už zkazilo náladu, ale příjemným překvapením byla omluva a zaplacený účet od majitelky, moc sympatický dámy. Myslím, že Monolok Cafe stojí za návštěvu. Za tu jednu aspoň jo. Pravidelným hostem kavárny se ale asi nestanu, má oblíbená místa zdaleka nepředčila.


Text a foto Czech Blondýn 

0 komentářů:

Okomentovat