Kosmetika podzimu

Myslím, že téma muži a kosmetika už dávno není tabu a je celkem přirozený, že i muži o sebe pečují a chtějí být krásní. Když jsem projížděl historii blogu, uvědomil jsem si, že jsem dlouho nenapsal o kosmetice a tak bych to rád tímhle článkem napravil.

Se značkou Avon nemám dobrý zkušenosti, ale rozhodl jsem se jí dát ještě poslední šanci. Bohužel se ale žádný zázrak nekonal. Pleťová maska má divnou konzistenci a její jedinou výhodou je, že je slupovací. Od Eucerinu jsem pro změnu žádný produkt doposud neměl a je škoda že jejich sortiment je pro muže tak střídmý. No, rozhodl jsem se vyzkoušet jejich micelární vodu, snad každej ji teď má ve svý kosmetice. Ale ani u tohoto přípravku se nedostavil pocit spokojenosti. Asi po dvou použitích jsem na svý pleti začal pozorovat menší podráždění a začervenání, který jsem do tý doby neměl. Ony totiž ty micelární vody nejsou žádnej zázrak z čistý pohádkový vody, jak se všude píše! Stačí vzít rozum do hrsti a zamyslet se, jak by obyčejná voda mohla odlíčit voděodolný make-up? Řešení se nabízí, když si vygooglíš slovíčko micela. Nebo si vzít do ruky lupu a přečíst si složení. Nebo do třetice, ve stylu Jamese Bonda, protřepat, nemíchat a výsledek uvidíš sám. Můžou se snad z vody ze studánky vytvořit bubliny?

American Crew Classic (šampon) stejně jako Ziaju (sprchový gel) můžu naopak vřele doporučit. Jejich vůně nejsou vtíravý a nepůsobí na pokožku podrážděně. Kromě Eucerinu, kterej jsem koupil osobně v lékárně, jsem všechny ostatní produkty koupil online přes notino.cz.

Co je u nás stále dokola omílaným tématem, jsou taky pěny na holení. U většiny nám vadí, že naši pokožku dráždí nebo jsou zase zbytečně parfémovaný. Tak jsem se rozhodl zaexperimentovat a koupil jsem depilační krém Collistar. Je vhodný jak na holení chloupků v podpaží, na hrudi, tak i v intimních partiích atd. Co je bezva, že jeho unikátní složení zpomaluje jejich růst a epilaci tak není potřeba řešit často jako u jiných přípravků.


Text a foto Czech Blondýn