Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Fotokniha na míru!

No schválně, kdy naposledy sis prohlížel album s fotkami? Teď nemyslím galerii, kterou máš uloženou v PC, ale takový to papírový album, kam nám rodiče vkládali fotky, když jsme byli malí. Tyhle alba upadla v zapomnění, když začalo být všechno online. Netvrdím, že je to nevýhoda, protože si sám neumím představit, že bych na fotky, který dnes vyfotím, musel počkat minimálně 14 dnů, než je někde vyvolaj a pošlou k vyzvednutí. Dnes mi stačí přehodit paměťovou kartu z jednoho přístroje do druhého a je téměř hotovo! Když jsem ale na jednom blogu viděl recenzi na tuhle moderní fotoknihu, zastesklo se mi trochu po starých časech a rozhodl se, že by bylo fajn, nechat si oblíbený fotky vytisknout a zarámovat do knížky, kterou si můžu prohlídnout kdykoliv a nepotřebuju k tomu bejt online. Takže jsme si s M. jeden večer sedli, vybrali asi třicet fotek, který jsme za poslední dobu nafotili, vložili je do programu, odeslali ke zpracování a za pár dní nám kurýr zazvonil u dveří a v náručí držel balík, kterej na mě už od futer křičel, to jsem já, tvoje fotoalbum! :) tenhle nápad, tenhle návrat v čase, mi přijde hodně cool, a třeba se mezi vámi najde někdo, kdo ještě nezanevřel v dnešní době na klasická fotoalba a bude naše nadšení sdílet s námi! 

PS: A kdyby ne, tak třeba pro fotoplakáty nebo fotoobrazy jo!




Text a foto Czech Blondýn