Batoh od Blindberry

Zatímco nespočet blogerek neustále vychvaluje nedávno spuštěný eShop Vemzu, já se rozhodl udělat reklamu (zcela zadarmo) za mě mnohem lepšímu online obchodu s českou tvorbou CzechDesign. Sice pro tebe nemám žádnej slevovej kupón, ale myslím si, že ceny nejsou nijak nadsazený v porovnání s kvalitou výrobků a nehrozí tak, že bys nákupem zruinoval svůj účet.


Objednal jsem si tenhle batoh od Blindberry, ručně šitej ze 100% přírodní a recyklovatelný látky, s potiskem od výtvarnice Lenky Sukeníkové. Dlouho jsem toužil po černým a jednoduchým batohu a touhle koupí se moje přání konečně splnilo! Navíc, na první dotek je znát, že kvalita je tady opravdu na prvním místě a nemusím se tak bát, nosit v něm i trochu těžší věci, jako třeba knížky apod.

Text Czech Blondýn 
Foto M. 

Žádné komentáře:

Okomentovat