Sunday time | Czech Blondýn

Sunday time

Miluju nedělní rána, jsou to nejlínější rána co znám. Když je za okny mlha a já můžu snídat v posteli, číst si nebo koukat na svý oblíbený seriály. 


Testujeme micelární vodu od Eucerin, od týhle značky jsem ještě žádný produkty neměl a tenhle týden mi ještě dorazí zbytek kosmetiky, kterou jsem si objednal, tak se potom určitě můžeš těšit na recenzi.



Nedělní oběd, kuřecí plátek se žampiony.


Po Teniskology jsme si hodili lazy víkend, M. bohužel musel v neděli do práce, ale já jsem skoro celý dva dny ležel v posteli a vůůbec nic nedělal. Kromě koukání se na Scream Queens (po pěti dílech mě to přestalo bavit) jsem objevil dva nový eshopy. Ten první vemzu.cz se už stačil za krátkou dobu prosadit, ale já našel ještě shop.czechdesign.cz eShop s českým designem a český brandy mě baví. Do oka mi tam padl třeba tenhle plátěnej batoh Blindberry s potiskem od výtvarnice Lenky Sukeníkové a šálky Bisqit ze studia Shit Happens.




V poslední době jsem se taky zamiloval do dřevěnýho nábytku a všech doplňků ze dřeva! Už dlouho si přeju postel z palet a teď když ještě šíleně projíždím tumblr a sbírám inspiraci kde se dá, už to můžu nazývat jako dřevománii :)


Podzimní Praha

Text a fotky Czech Blondýn 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram