Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Finally weekend: podzimní mámení, wellness a dýňový krém

Když se můžu před chladným větrem bičujícím mi o tváře schovat v útulný kavárně a zahřát se mátovým čajem. Vychutnat si dýňovou polívku s piniovými oříšky. Zachumlat se do huňatýho svetru a brouzdat se spadeným listím, sbírat kaštany a trhat šípky. Podzim má svý kouzlo. A já ho miluju rok od roku víc a víc.

Přes den to zatím na podzim nevypadá, ale rána a večery už jsou chladný, můj kamarád říká, že pravej podzim se pozná, když se ti začne kouřit od pusy. V některých restauracích už kraluje dýňová sezóna a jestli sis všiml, stromy už pomalu začínaj svou show magickejch barev!



Víkend jsme odstartovali wellness relaxem a plaváním, což je jeden z nejpříjemnějších relaxů, jaký znám. Navíc jsme měli štěstí a měli jsme doslova celej bazén s vířivkou a saunami jen pro sebe :)


Dostal jsem strašnou chuť na dýňový krém, ale nikam se mi nechtělo, tak jsem se rozhodl, že si jednu dýni Hokkaido koupím domů a krém si z ní k nedělnímu obědu připravím sám.


Dýni jsem nahrubo nastrouhal, na olivovým oleji dozlatova osmahnul jednu větší cibuli, přidal k ní dýni, 750ml vody, 15 minut nechal podusit, následně rozmixoval, osolil a opepřil mletým bílým pepřem. Luxusní záležitost!


Mátovej čaj teď piju po litrech a tenhle roztomilej plecháček jsem koupil za padesát kaček v Nanu Nana obchůdku v Quadriu.


Další důvody, proč mít podzim rád, zde.

Text a foto Czech Blondýn