Designblok 2016 | Czech Blondýn

Designblok 2016


Páteční sváteční ráno jsem se probudil se špatnou náladou a věci, který mi ji obvykle spraví, mi najednou nepomohli a moje nechuť k čemukoliv se s přibývajícím dnem stupňovala. Myslím, že můj výraz by se dokonale hodil na halloweenskou párty. Nejraději bych se před světem schoval pod peřinou, ale to bohužel nešlo, protože jsme měli domluvený Designblok. Moc často se nestává, že bych psal o špatný náladě, snažím se vyšvihnout jen ty pozitivní věci, díky kterým, když si je budu zpětně pročítat, si uvědomím, jak krásně mi bylo a znovu se mi vybaví všechny příjemný pocity s nimi spojený. Pak taky dochází k tomu, že si někteří myslíte, že žijeme z lásky a ze vzduchu a slovo problémy byste v našem slovníku nenašly. Nejsou všechny rána zalitý sluncem a i muži mají svý dny! Je mi jasný, že asi ne pokaždý to jde ovlivnit a nejde bejt celej život jako sluníčko, ale doufám, že jsem si tuhle daň včerejškem vybral a na dlouhou dobu budu zase jen zářit :) ale aby tenhle post nebyl celej o špatný náladě, tak jsem ho schválně spojil s Designblokem, na kterej jsme se moc těšili. Největší zážitky jsme si odnesli z úchvatný přehlídky naší oblíbený návrhářky Liběny Rochové.







































Text Czech Blondýn 
Foto Jan Hromádko 

Instagram