Blondýnovy nezbytnosti | Czech Blondýn

Blondýnovy nezbytnosti

Zdá se, že toho Blondýn potřebuje na každodenní fungování mimo domov spoustu a to ještě zdaleka nejsou všechny věci, který s sebou každej den vláčím, vybral jsem fakt základ, bez kterýho nevytáhnu paty, protože teď, když jsem bez auta, nosím u sebe jen to nejnutnější. Když mám tyhle věci u sebe, jsem víc v pohodě a většinou mě nic nepřekvapí (když si teda zrovna něco nezapomenu doma, největším strašákem je asi nabíječka, to se mi stává dost často)


Knížka nebo časopis záleží na náladě, ale při čekání na tramvaj nebo při obyčejným lelkování v kavárně jsou to dobří společníci.

Balzám na rty tenhle mám od značky Onest a buď ho mám u sebe v tašce nebo na nočním stolku, používám ho nejen na mazání rtů, ale i jako záchranu, když se na pleti objeví nějaká nečistota a já se jí potřebuju přes noc zbavit!

Diář od Doller je pro mě nezbytností, co nemám napsaný, to zapomenu.

Sluchátka Urbanears Holum když nemám náladu na čtení nebo nechci vnímat okolní svět.

Plátěná taška s vtipným sloganem, kterou jsem si koupil na posledním Dyzajn marketu od Báry z Nikolajky, na nákupy, na drobnosti, když už nestačí taška přes rameno nebo batoh.

Re-sack pytlíky na ovoce

Tyčinka když mě honí mlsná. Tahle je z eshopu matchatea.cz a já na ní začínám bejt závislý :)

Pouzdro tohle jsem koupil před rokem na letním Dyzajn Marketu. Je ručně šitý. Chvíli jsem v něm nosil různý kartičky apod. teď v něm mám platíčka od korejskýho ženšenu, ibalginu a hořčíku se zinkem.

Vůně a deodorant mou nejoblíbenější vůní je poslední měsíce CK2 od Calvin Klein. Deodoranty střídám a myslím si, že by měly být povinnou výbavou nás všech.

Peněženka je kožená a mám ji už asi tři roky. Kromě peněz v ním mám i doklady a věrnostní kartičky. Vládne v ní naprostý chaos.

Zubní pasta s kartáčkem dřív jsem používal sprej, ale ještě jsem se nedokopal si ho znovu koupit, takže zatím si pro svěží dech po jídle klasicky čistím zuby, žvýkačky nesnáším!

Nabíječka nejčastější věc, kterou zapomínám doma

Kapesníčky málokdy se stane, že na otázku " nemáš prosím kapesníček? " odpovím " ne, nemám ".

Sluneční brýle sluníčko umí bejt zrádný i na podzim a v zimě.

Ledová káva nevadí mi, když není vychlazená a i když vím, že není zdravá, hrozně mi chutná a já ji prostě miluju!

Foťák kterej ale není na fotce, protože s ním zrovna fotím :)

Text a foto Czech Blondýn 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Instagram