Bez přetvářky: Bloger roku 2016

Rád soutěžím. Jsem ve znamení berana, tak mám soutěžení už odmalička v krvi a pokud je pro mě výhra atraktivní, rozhodnu se o ni porvat s dávkou štěstí.

Rok se s rokem sešel a na scénu se vrací Blogerka a Bloger roku. 



Samozřejmě nás těší, že jsme se i letos dostaly mezi nominovaný blogy, ale narozdíl od ostatních, kteří to zbytečně hrotí, nás to nechává naprosto chladnými. Tím nemyslím, že bysme si snad nominace nevážili a ani nechci Blogera roku nijak hanit, ale děláme blog proto, protože nás to jednoduše baví a je to pro nás nejideálnější způsob sdílení, a nikoli sbírání ocenění. Být oceněn za něco, do čeho vkládáš spoustu energie a úsilí, polichotí asi každýmu.

Tak jako v každé jiné soutěži, i tahle s sebou přináší, mimo jiné, konflikty a rozepře, protože vyhrát, znamená umístit se v tkzv. blogerské elitě. Baví mě, jak čtu posty a komentáře o tom, jak je tahle soutěž stupidní, komerční a hlasování zmanipulovaný. Zajímalo by mě, jestli by dotyční mluvili stejně, kdyby vyhráli (haha). Osobně si myslím, že to je jen určitý druh přetvářky a způsob, jak přesvědčit čtenáře o tom, aby svůj hlas dali právě jim. Taktika je to výborná. Protože pokud s touto soutěží nesympatizuju, pak nemám důvod se k ní vyjadřovat, i když je to teď hit číslo jedna v celý blogerský sféře. Každoročně na podzim se tak blogosvět rozdělí na dva tábory.

Tímto článkem nechci nikomu ublížit ani nikoho pošpinit, jen jsem měl potřebu se k celé věci taky vyjádřit a napsat svůj názor! Rád si přečtu i Tvůj.

Text Czech Blondýn 

4 komentáře:

  1. Já si myslím, že je to zajímavá a dobrá soutěž, kde čtenáři můžou podpořit své oblíbené blogy.
    Máte můj hlas. Hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já pro vás hlasovat budu, protože prostě... BUDU! :D #zenskalogika
    Protože jste mi zkrátka sympatičtí a to je podle mě dostatečný důvod. Já tuhle soutěž moc nemusím spíš proto, že tam furt padaj ta samá jména a než obsahově se to odráží v počtu "pokemonů" (omlouvám se za ten výraz), které daná blogerka má. Protože zkrátka desítky tisíc followers na instagramu jsou dobrý nástroj na to, jak získat hlasy, i když já osobně si obecně obsahově cením víc blogů, které zpravidla nemají takovou "popularitu". Spíš mě mrzí / vytáčí / dohání k úsměvu, když ony populární blogerky soutěž tak trochu zkritizují, někdy i hodně ale nakonec dodají "i tak budu moc ráda, za vaše hlasy a uděláte mi hroznou radost" bla bla. Tak buď s něčím nesouhlasím a ani se toho neúčastním a nebo to nehaním :)
    www.linheart.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rád, že tenhle názor nesdílím jen já ale i někdo jiný! Myslím že by bylo fajn a přineslo by to i nový vítr kdyby letos vyhrál někdo jiný, třeba i s tím menším počtem followers atd.
      A za hlas móóc děkujeme!!

      Vymazat