Vyhlídka Máj + jak a čím upravuju fotky

Vyhlídka Máj, kam jsme se rozhodli jet podívat o víkendu, se nachází asi hodinu od Prahy ve vesničce Teletín. Výšlap je dlouhý asi kilometr, ale není to nic náročnýho, takže to v pohodě zvládnou i méně fyzicky zdatný osoby. Výhled stojí za to a nejkrásnější je prý na podzim, kdy se stromy zbarví do široké palety barev.




Za většinou fotek na blog stojí M. protože ho focení neuvěřitelně baví. Má dva foťáky, Canon a Nikon, takže klasika, to co má většina blogerů. Úpravu fotek už dělám já. Někdy jsou ale tak skvěle vyfocený, že ani žádnej můj zásah nepotřebujou. Pokud ano, používám nejčastěji aplikaci Snapseed, která se dá zadarmo stáhnout v obchodě Google Play. 



Snapseed mi ze všech aplikací na úpravy fotek asi vyhovuje nejvíc. A že jsem jich za dobu blogování vyzkoušel. Má všechno co potřebuju. Nespočet filtrů, zaostření apod. Na začátku každý úpravy vždy zjistím, jestli je fotka příliš světlá nebo tmavá a podle toho jí buď zesvětlím nebo ztmavím. Můžu to udělat sám nebo tady jsou už předinstalovaný filtry. Následně se zaměřím na kontrast, kterým fotce přidám trochu barev. Když mám náladu, použiju ještě na závěr nějaký zrnitý film, to ale častěji na instagram než na blog. 

Dobrou appkou je i klasickej Pixrl, kterej já teda používám jen výhradně na to, když potřebuju fotku oříznout, zmenšit nebo zvětšit. Filtry má sice taky, ale nejsou tak dobrý jako u Snapseedu. 

Jaký aplikace na úpravy fotek používáš ty?

Text a foto Czech Blondýn 

1 komentář:

  1. U mě vede Photofiltre - na hraní si s kontrasty + efekty perfektní =)

    OdpovědětVymazat