Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Vinárna Cellarius, jídlo a nejlepší tchýně na světě!

Když jsem se ve středu kolem půl sedmý večer potkal s kamarádem ve vinárně Cellarius v Karlíně a číšník mi donesl skleničku Svatovavřineckého vína a mátovou bio limonádu, konečně jsem pocítil úlevu z náročnýho dne. Ale já takový dny miluju. Když nevím, co dřív, čas se nezastaví a den uteče jako po másle. Každopádně, na posezení v týhle malý vinárně, je tady jen kolem 25 míst, jsem se těšil celej den. Cellarius je vinotéka s obrovským množstvím vín, ke kterým můžeš zakousnout i nějaký ten sýr, olivy nebo třeba krepelčí terinu. V nabídce tady maj ale i pivo, burčák nebo pár druhů káv. A to všechno za hodně příjemnej peníz a v příjemným prostředí. 




Odpoledne jsem si byl na hodinku zacvičit a doma jsem si připravil brambory s řízkem, kterej přivezl M. z další svý návštěvy od rodičů. Jestli někdy budeme mít svatbu, budu mít tu nejúžasnější tchýni :) 


Kamarádka Monika, ta která před létem odletěla do New Yorku, mi nechala dvě balení tohohle krému na chodidla od Avonu. A já si ho nemůžu vynachválit. Škoda, že nemůžete cítit tu úžasnou vůni makadamových ořechů. Vůbec nevím, jestli se ještě dá koupit a kde, protože, i když ho používám každej den po sprše nebo koupeli, zbývá mi pořád ještě jedno a půl balení. 



Snídaně mám rád, sladký i slaný, teď mi nejvíc chutná tahle varianta, která je na přípravu velmi snadná, ale zasytí a nastartuje! A to je přesně to, co od snídaně chci! 


Páteční oběd v Cacau. Gulášovou polévku, kterou už jsem neměl ani nepamatuju, jsem si prostě musel dát, na můj vkus trochu matnější, ale pořád dobrá a jako hlavní chod, kuřecí steak se zapečeným chřestem, šunkou a sýrem. 



Pak jsem ještě frčel do práce, ale podařilo se mi brzo ulít a zbytek dne už jsem jenom relaxoval. Procházka se psem, vana, popcorn a film :) 


Text a foto Czech Blondýn