Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

Random post

Zářijový počasí mi dělá neskutečnou radost, jako by se léto snažilo na poslední chvíli dohnat co zameškalo. Nejinak tomu bylo i v pondělí, kdy jsme se s M. rozhodli den volna věnovat jen a jen sobě, kterej jsme odstartovali obědem v našem oblíbeným Cacau.


Nedávno jsem objevil českou značku Biooo, což je biokosmetika a ekodrogerie. Jejich obchůdek najdeš v obchodním domě Kotva. Miluju, jak to tam voní. Mají tam plno úžasnejch věciček, od koupele, přes péči o tělo a vlasy, až po drogerii, zubní pasty a čaje. 


Když jsem šel v noci spát, nechal jsem plech i s borůvkovým koláčem položený na kuchyňský lince a pouze jsem přes něj přehodil utěrku, aby neoschl. V posteli jsem se těšil, jak si ráno uvařím kávu a připravím skvělou snídani. Jenže mě probudili divný zvuky. Uvědomil jsem si, že vychází z kuchyně, kam jsem se ospale došoural. Netrvalo mi dlouho, když jsem spatřil, jak se plech, už ale bez koláče, válí na podlaze a pachatel se krčí pod stolem a teď čeká, co se bude dít! no nebudu lhát, v první chvíli jsem myslel, že ho snad zabiju :)



Zapadající slunce se svou žlutou dekou smyje všechny starosti a nakonec i největší den blbec může mít krásný zakončení. Myslím, že v životě je důležitý umět objevit krásu i v naprosto obyčejných věcech!

Text a foto Czech Blondýn