Pařížská Harper's Bazaar Shopping Night | Czech Blondýn

Pařížská Harper's Bazaar Shopping Night

Ve čtvrtek odstartoval Mercedes-Benz Prague Fashion Week pro sezónu SS17 a včera, v pátek 2. září na jednu noc v rámci fashion víkendu ožila díky magazínu Harper's Bazaar i Pařížská ulice. To jsme si nemohli nechat ujít. A rozhodli jsme se, že Vás vezmeme s sebou :)


Víc než třicet butiků v samotný Pařížský i jejím blízkým okolí prodloužilo svou otevírací dobu a pro své zákazníky si připravilo spoustu překvapení. Největší zájem byl, soudě podle lidí, o butiky Nespresso a Diesel.


Diesel si pro svý zákazníky připravil Ice Cream bar a koktejly z Finlandia vodky, slevu 20% na novou kolekci a voucher na 500 Kč. na příští nákup. U Nespresso jsi měl jedinečnou možnost ochutnat novou limitovanou edici brazilský kávy Pure Origin s vůní vlašských ořechů, santalového dřeva a bylinnými tóny rozmarýnu a tymiánu.





O hudební produkci se celý večer starala dvojice Klára & DJ Anche. Za nás velký plus, hudba, která se nesla celou promenádou by rozpohybovala i mrtvýho :)

Jediný, co bych organizátorům vytkl, byl free vstup, myslím, že atmosféra celýho večera by byla ještě lepší, kdyby akce byla pro uzavřenou společnost, ale chápu, že tohle zorganizovat, by bylo asi hodně těžký. I tak jsme si ale celý večer skvěle užili.


A na závěr můj outfit. Zaměřil jsem se hlavně na detaily. Už jsem se trochu začínal bát, protože psaníčko jsem si objednal na Slovensku a dorazilo mi ve středu večer, takže to bylo opravdu jen tak tak, ale konec dobrý, všechno dobré. Je z eshopu Gentlemens.sk tak se určitě mrkněte. Já jsem s ním byl nadmíru spokojený a všichni mi ho chválili! Plánuji s ním i další outfity v rámci #mbpfw.



Text a foto Czech Blondýn 

1 komentář:

Instagram