Designed by Veethemes.com | Gooyaabi

New hair, new look

Pondělní odpoledne jsem strávil ve vlasovým studiu a celej víkend jsem se na to neskutečně těšil. Profesionální péči svým vlasům dopřávám asi jednou za měsíc, častější návštěvy mi přijdou jako zbytečný vyhazování peněz, navíc pár triků už jsem se naučil a i doma používám kvalitní produkty, takže moje vlasy nejsou tak zničený. Možná si řekneš, ty jo, obyčejný stříhání vlasů a co jako? Ale ve studiu Stolen je to zážitek. A ten se nedá popsat, to musíš jen zažít! 


Vrhli jsme se s mým kadeřníkem jak na stříhání, tak tentokrát i na barvení, vybral jsem si odstín, něco mezi bílou a stříbrnou, no výsledek překvapil nás oba :) cítil jsem, že po nějaký době chci zase radikálnější změnu, ale musel jsem respektovat svou práci, kde by asi nic extravagantního ve smyslu vodníka Česílka nepřežili :) taky jsme řešili, jakou kůru  na vlasy použít tkzv. treatment. Pak přišla na řadu moje oblíbená 10 minutová masáž hlavy! Skvěle jsem si popovídal, dostal jsem výbornou kávu a po třech hodinkách si mě přišel vyzvednout M. se kterým jsme jeli na večeři do Home Kitchen na Andělu, protože mi pěkně vyhládlo.

V unikátním popkulturním concept studiu je také k dostání exkluzivně kosmetika Kevin.Murphy. 

Text Czech Blondýn